Pont 1 de maig: Llevant + SE

Bueno, trabajo hasta las 15h, iré con el coche cargado y según previ me iré moviendo y decidiendo a última hora. Tú duermes en el coche?
 
bones!
acabo d'arribar de Leucate, i res de controls! enu...nomes a la sortida del peatge de la jonquera direccio girona. Anant cap alla, ni un.
alla ja bufava! el de la tenda del Chinook, m'ha comentat que dema es bona opcio Canet.

jo dema anire a platja d'aro, igual que dilluns.
 
Jo al final he anat a calafell! Entra vent fins la borera!!! I una mica mes
Fort que ha vilanova, amb 4,7 i 78l anava pasat a estones!! Molt divertit
Algu de onada, un metrillo
 
Jo hem quedo a malgrat segur que entra!

Avui meteosim dona una cosa mes normal
display_map.php


falta veure si el mar te molta resaca de la llevantada , pero pot ser un gran dia si entra per 6mts amb les onades de llevant d'ahir!

faststream.jpg
 
Per els matiners , ja hi ha 12 nusos a cabrera... [applaudit] 18 malgrat....18 palamos... [bonk]
 
vinc de malgrat mareton important i trencant insalvable amb 6.7 o 7.5, vent insuficient per 5.2 o 5.7 , llastima amb le sonadotes que s'hi han fet amb 5metres hauria estat divertit!
Al final he marxat sense mullar...
 
En palamos media punxada, 2h justet con 6,2, mar impresionante y rompiente mortal (para los mortales), al media dia algunos cracks surfeando n torre valentina, antes q baje el viento).
Como dice ekualo, en port d'aro una rompiente bestial...
Xavi, en sant pere ha entrado? L windsup no ha marcado nada... a ver si mñn tambien es el sitio....
Q tal esta la rompiente alli?
 
jo dema, depenc de la pluja, pero a les 12 anire a platja d'aro, ja que tinc tot el material alla, i alla decidire

q tal st pere a8?
 
de moment entra altre cop 20 nusos de SUR "plou sobre mullat", el trencant no millorara a no ser que es posi un bon grabí i ordeni la cosa...

Ara per ara només hi entren els kites...amb aixó si que hem fan enveja.

Vaig a currar i a veure que passa després.

faststream.jpg
 
sos4l dijo:
Xavi, en sant pere ha entrado? L windsup no ha marcado nada... a ver si mñn tambien es el sitio....
Q tal esta la rompiente alli?

Va entrar per 5.4 tot el dia. El trencant estava molt gros. Al matí amb sw (Lleugerament terral), el vent aguantava l'onada "oberta" i vertical molta estona.
A la tarda amb S-SE, tencava una mica més, però també va baixar una mica.
Avui, ja han començat les ratxes de "l'adveniment".
Queda una quarta part d'onada que ahir.

Si no em demaneu responsabilitats, recomanaria a qui pugui, que pugi.
 
que en penseu de Castelldefels avui?
Jo m'ho estic plantejant, però per al que veig a la webcam (http://www.kastaswind.com/met/inicio.html), el trencant fa molt mala pinta.
 
Algú ha estat a Pals ahir o avui?

Quina llàstima no tenir taula!!! [muro]
 
MAL ASUNTU....molt mar i poc vent , ara al final del dia sembla que s'arregla una mica... pero baja no es un dia d'aquells per disfrutar. per tant m'he cedat currant i ja vindran dies millors!
 
avui a Platja d'aro, garbi del pur i dur!
primer amb 7.0 i 116l, dsde les 11 fins les 13, en que podia anar perfectament amb 5.7-5.3.
dspres 5.7 i 97l, fins que ha fet el tonto, i finalment per 5.3.
moolta onada! molt xulo!
 
sant marti desde las 11h con 5,3, primero 100L y luego 78L [cheer.gif] [cheer.gif] [platano] [platano]

Por cierto, un colega se dejo un mastil 430 RDM en palamos el domingo por la tarde... [fcp] [fcp] si alguien sabe de él porfa avisarme por privado!! [saludo]

se lo dejo aqui: http://maps.google.es/maps?q=41.848953,3.11841&ll=41.848925,3.118551&spn=0.002334,0.004823&num=1&t=h&z=18

Gracias!
 
Volver
Arriba