Pont 11 setembre

Pos igual...
para un puente que tengo con 3,5 dias libres, y una previ patética. Ya podría entrar una tramontada como la de la semana pasada. O una normal! Pero no, la jodida se anuncia para el jueves 13...grgrgrgrgrg. Nos tendremos que conformar con "eso" de Sant Pere, si entra.... O igual cuadra un St Cyprien...

penita .... pena.... joer no hace viento ni patràs en la costa central...

domingo igual saco la formula (no se si sabré andar con ella) , el lunes si se navegará en sant pere .... parece que para 6.5 o 5.7 no?

Yo no hago puente. [bonk]

No vas a la mani radjo?? [big-laugh]

Si el 10 sube alguien, se acepta un novato? Nunca he subido.

Si marca para vela de 6m me puedo apuntar, para mas viento no tengo material

Jo estare a l'Amfora tot el pont, i dimarts dora cap a casa que s'ha d'anar a la manifestació.

Com ho veieu per diumenge a la tarda a St Pere? En el segon parte del windguru sembla que hagi d'entrar sud-est. Espero que no es torni a aixecar la onada de l'últim dia que vaig pujar, amb vent del sud. Em faria molta ràbia.

És clar que ara també veig que pot entrar algo de sud a la costa central. Com veieu Badalona, aquest diumenge? Hi ha previ de sud.

I dimarts tampoc té mala pinta a St Pere, però jo també vaig a la mani.

La previ para el domingo en Sant Pere parece un poquito floja, mejor el lunes el que tenga puente, yo igual lo intento.

El domingo en Badalona no lo veo muy claro, hay previsión de nubes bajas si es así no acabará de entrar.

Avui mateix está entrant 10 nusets de sud a malgrat i sant pere 12-15 per 7mts o 6.5.

Coi confieu una mica en els termics que encara no ha acabat l'estiu! [applaudit] El mar está super pla aquests dies segur que la priemera que entri sera slalomeraaaa!!

Vaja jo dilluns no puc, pero tampoc estic per anar a sant pere per un dia.. entre autopista i benzina.... no surt a compte, dema esperem que entri algoooooooo ! [muro]

Dilluns a Sant Pere s'està posant molt bé no? Sembla que apunta bona preví toota la tarda a partir de les 13 fins les 20. Jo pujaré (zona tropik) a partir de mig matí des del maresme, per si algú s'apunta

joant dijo:
Dilluns a Sant Pere s'està posant molt bé no? Sembla que apunta bona preví toota la tarda a partir de les 13 fins les 20. Jo pujaré (zona tropik) a partir de mig matí des del maresme, per si algú s'apunta

"Pos" igual yo...

alextxell dijo:
i dimarts dora cap a casa que s'ha d'anar a la manifestació.
Ens veiem alli! com que serem 4 gats...jeje

Jej ej torna eric que aqui la crisi ja ha pasat... [meparto]

En fi com va anar x san pere , be no? abans d'ahir bona sesiso per slalom a malgrat i ahir sembla que be per 6mts a san pere no?

Volver