Pont de la Mercé 2010

Jo anire al riuet! hi ha previsions per variades com per donar i vendre! com a minim algu si que bufa a la costa brava sud!

Eolo no em fallis!

A Pals també funciona, 20 nusets i pujant, jo ara anire al aigua... amb una 126 i 4,7 [fcp] [heavy] [sing]

A la costa central sembla que desde la 13h va pujant, (13/14 ns) moderat en comparacio amb els del sud o nord, pero com per no quedarse a casa.

CASTELLDEFELS
12horas17nudos.png

Per cert. grafiques en temps real del vent al Delta, Malgrat o Sant Pere ??

Hola todos,
la prevision huele a demasiado fuerte en el Port Selva. Quisiera ir a Sant Pere, pero la ultima vez que pasé alli no vi ningun parking de playa, solo camping, campin, camping ... donde hay acceso al mar en St Pere???

un saludo!

Navegada corta en Pals y ya no navego mas en todo el finde.Sabado y domngo dicen que sera F7 o más asi que con mi material ni lo voy a probar..

A los de Francia que tal os ha ido?

johannes dijo:
Hola todos,
la prevision huele a demasiado fuerte en el Port Selva. Quisiera ir a Sant Pere, pero la ultima vez que pasé alli no vi ningun parking de playa, solo camping, campin, camping ... donde hay acceso al mar en St Pere???

un saludo!

En St Pere yo siempre voy a la zona del Camping Aquarius, si lo pasas de largo y sigues adelante a la derecha puedes dejar el coche delante de la playa

Hoy navegada en Barcelona de Garbi, 5,6 i 100 litros, mañana estoy indeciso en ir a Leuacte o Trabucador, vamos a ver el parte.... en Leucate como esta? Ostia rafagas de 43 nudos, me parece que me quedaré en st Pere, si alguen sube estaré por Aquarius.

ja ja!! felicitats carli avui l'has encertat, sense km i 20 nusos, a malgrat hem estat esperant pero el garbi no ha arribat , un llevantet suau , i aiguat de collons!!!

Al Riuet a funcionat raret. Amb 4.7 malament, molt just, planejava a ratos...

A plogut. no feia casi vent i ja a les 2 i picu a començat a entrar.

Aixo si, per primera vegada he tingut vent que venia per l'esquerra per saltar onades! Estic molt verd d'aquest costat! sempre que saltu clavu la proa [bonk]

24 nuseets a Pals amb ratxes de 27. Jo amb taula de 126L i vela de 4.7, increible. Anava passadisim de taula i apenes podia fer el beachstart de les onades que hi havia. M'he passat molt més rato arrastrant la taula cap al punt de partida que navegant. Ha sigut el meu primer dia amb arnes i unes catapultes increibles. Tinc unes fotos que ja penjare quan tingui temps!

Algu sap quin vent es necessita a Pals perque no hi hagi les onades i el chopi que hi ha?

Graciees!

jo he estat a Sant Pere un parell d'hores amb 4.0 però no m'agradava.....semblava le franqui. i hem acertat pk hem baixat fins a Sant Martí i genial. onadeta petita x fer un botom i més endins una bona rampa per saltar!! i intentar cosetes!!
demà matí cap a Pals

3 de 3 en Sant Pere, divendres amb 4.5 i 5.3, dissabte amb 3.9 passadisim i diumenge aqmb 3.9 igual de pasat.

En trabu el sábado con 4.2 bstante bien al principio un poco pasado y con olita corta de cara que era ir en un caballo desbocado, tirando de riendas y de tanto tirar el antebrazo se me puso como el de un boxeador, luego bajo un pelín y cambio de dirección y perfecto, buenas sensaciones con la JP 85 FW rápida y cachondona pasa bien el chopy, aunque la trasluchada con viento fuerte echo de menos la RRD aunque la JP tiene más flotabilidad

Volver