Pont de tots sants

fern

Totalwind Gurú
Bueno , navegarem aquest finde llarg, que tenim 3 dies?
Hi havia previ de tramontana però s'ha esfumat totalment..a hores d'ara pinta bé al sud de França,
a Saint Cyprien, que per cert no hi he estat mai en aquest spot .
Si la previ es manté podria estar bé fer una escapadeta a conéixer un lloc nou.
Encara és aviat, però és que ja hi han ganes...

+1, pero dissabte tinc regata a Malgrat.
Perro flauta?

Perroflauta, pero a on ?... Emporda, St.Cyprien, Leucate...? [sorprendido]

Jo paso de perros i flautas.... :-?

uMMM com us ho feu per enganyar les parentes cada finde??? tindré de fer un curset.... [smilie=gayfight.gif] La meva vol fer altres coses a part de passar fred amb el vent... [meparto]

sí si perroflauta, es clar, que no està l'economia per anar d'hotels ni campings, que la furgo s'ha d'amortitzar...

Dani, la parenta no em cal enganyarla...si de cas em caldria buscar-me una... [smilie=gaydude.gif]però clar llavors tindria el teu problema... [read.gif]

Doncs jo em sembla que navegaré a Malgrat divendres, o encara millor, dissabte. Sembla fiable, no?

Pero si tot just acabem de començar el dimecres [porreta], jo em començo a posar nervios a partir de dijous. Pero esclar va en funcio del mono. A vegades navego el diumenge i el dilluns ja estic nervios [ojos].

je je je ....maleits solters.... i amb furgo.... sembleu uns 20anyeros.

Es broma eh... la famila es lo primer (sempre que no faci vent [meparto] )

Gemma segur que estará be malgrat i a mes veurás la mogudeta del slalom de dissabte.

No confieu molt en la previ a dia d'avui, esta canviant dia a dia, inclos hi ha algun puesto que esta donant pluja.

Jo nomes reso perque bufi garbinada i sigui prou forta per poder fer servir la 4.7!!! Tot i que potser un dels dies puc fer km i anar a buscar tramuntana!

No se donde se navega bien con viento del sur, siempre me he encontrado tramuntana o termico. De todos modos yo voy a ir a st pere pescador, a la gola concretamente (por el tema del agua plana), si vais por alli nos veremos, no creo q semos muchos...

saludos!!!

amb sud, port de la selva és fantàstic per slalom i velocitat, queda el mar totalment pla com un estany, i el vent entra pel mig dels turons que fa com un tunel d'aire, això sí, el problema és que és vent totalment de terra i s'ha de vigilar molt, la tornada sempre és pesada i en cenyida i cal tenir un nivell correcte per no tenir problemes. la de vegades que he vist sortir a en xavi amb la zodiac a recollir gent que no podia tornar...

a més al ser vent de terra la sensació de vent que hi ha a la platja és molt inferior a la real al mig del mar, pel que moltes vegades hi ha clars errors de selecció de material i la gent acaba anant molt passada.

el sud és molt constant si navegues a partir de les boies que hi ha a l'entrada del port, és a dir com més al fons millor, però clar, la millor zona per navegar, és també la més "perillosa" doncs si no tens un nivell mínim per saber tornar en cenyida no tens refugi i et porta fora la bahía ràpidament, a la zona més propera a la platja, hi ha "forats" de vent per culpa dels edificis que fan una mica de tap.

Volver