Port de la Selva

aquest cap de setmana el vent estara molt repartit, jo segurament hi pujare divendres, pero igual em quedo a Pals o a Sant Pere o Port dependra del vent.

Jo estaré a Tarifa. Te collons haver de marxar tan lluny i que bufi aquí! [muro] Pero per sort espero que duri més i que la temperatura sigui més agradable 😁 Passsiu-ho bé!!

Regor dijo:
Animo a la gent a venir aquest cap de semana a Port de la Selva,que fara bastant vent,avera si fem una bona quedada de gent i ens juntem tots...

uff, gent no crec que en falti, dilluns passat, semblava que haguessis de demanar torn per poder sortir.

ja ja si, es millor no animar a la gent a que puji a Port, allo no es molt gran i es satura rapid.
Per cert jo dema segurament hi anire, m'agradaria anar a Pals pero no se si entrara alla.

que tal regor, vas venir a port el dissabte al final? va ser un bon dia, tot i que no hi havia molta gent. suposo que com que fèia vent a tot catalunya la gent es va anar repartint.

Jo vaig ser-hi divendres, tot el dia amb 5.3 (fortet) pero al mig dia va fer el tonto, inclus vaig arribar a recollir. Pero despres va tornar a entrar, torna a montar [aiba] .
Un bon dia, l'aigua mes plana de lo normal.

alextxell dijo:
Jo vaig ser-hi divendres, tot el dia amb 5.3 (fortet) pero al mig dia va fer el tonto, inclus vaig arribar a recollir. Pero despres va tornar a entrar, torna a montar [aiba] .
Un bon dia, l'aigua mes plana de lo normal.

no cal que m'ho diguis, jo vaig arribar cap a la 13:10 vaig sortir amb 97 i 5,3 i parat absolutament, al final vaig poder fer 3 bordos abans de tornar a la feina, vaig marxar a les 16:30 .

dissabte molt bé, i diumenge a casa pq em vaig fer mal dissabte amb un fort cop a les costelles, i encara avui estic força adolorit.

espero estar a punt per divendres que ve que sembla que pot tornar a entrar tramuntana.

Bueno si torna a entrar digem qui ets, per que ja fa dies que naveguem junts i no ens coneixem.
Jo duia una severne blava i negre i una sailboards tarifa

alextxell dijo:
Bueno si torna a entrar digem qui ets, per que ja fa dies que naveguem junts i no ens coneixem.
Jo duia una severne blava i negre i una sailboards tarifa

és una sailboards tarifa blanca i blava? és que en vaig veure una de molt guapa.

jo normalment navego amb la tabou 3s 97 lts (blava) i tabou 3s 76 lts (taronja) i veles gaastra. (clar que és difícil reconeixem pq com que allà el centre és tabou gaastra molta gent navega amb el mateix material).

sembla que per finals de setmana pot tornar a entrar, però jo estic "cascat" pel cop a les costelles, tinc una petita fisura i m'han dit fer 10 dies de repòs [muro] per tant dubto que aquest cap de setmana navegui però segur que coincidim algún altre dia.

SI es blanca i blava concretament aquesta.

Adjuntos

• IMG_1017.jpg
    IMG_1017.jpg
    102,8 KB · Visitas: 349
I la vela en cuatio aquesta.

Adjuntos

• IMG_0564.JPG
    IMG_0564.JPG
    683,3 KB · Visitas: 345
sí, aquesta taula és la que vaig veure. me la vaig estar mirant a la platja quant va haver la punxada del divendres amb el meu cunyat. Si et veig el proper dia, ja em presentaré.

Volver