Pregunta Surf Alegre

mariocitys

Totalwind Fan
Hola companys! M'estic pensant anar-hi, tot i que ho tinc difícil, i he vist que pagant uns 20 euros entre d'altres coses et permeten provar el material. Algú sap com funciona això? Quanta estona te'l deixen? Tenen taules i veles per fer test?
Gràcies a tots per avançat!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

mariocitys dijo:
Hola companys! M'estic pensant anar-hi, tot i que ho tinc difícil, i he vist que pagant uns 20 euros entre d'altres coses et permeten provar el material. Algú sap com funciona això? Quanta estona te'l deixen? Tenen taules i veles per fer test?
Gràcies a tots per avançat!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Hola!

On ho has vist, això? Em sembla que rara és l'ocasió en què s'ha deixat provar material. Però és una bona notícia. Ens ho pots aclarir una mica més? Gràcies.

El material tel deixen probar sempre (com a minim desde fa 5 anys que jo hi vaig) i gratis, esclar sempre que hi hagi vent. Pero no s'ha de pagar, es paga per l'inscripcio a la surf alegre que entre altres coses et donen una motxilla, una samarreta i el ticket per la barbacoa. Pero aquest ultim es pot comprar per separat el mateix dissabte a la tarde.

Surf Alegre 2010

Programa
Viernes 11/06

Inscripciones a partir de las 18:00h en la recepción del camping.
Concentración en el Pub LA BARCA y disco Moby Dick a partir de las 23:00h

Sábado 12/06

Exposición y visitas a los Stands.
TEST DE MATERIAL CEDIDO POR LOS EXPOSITORES
A las 18:00 Concentración de VW en el Zona Sur del Camping
A las 20:30 Barbacoa en la playa y festival de música y entrega de premios de las mejores VW
A partir de las 24:00 Party en la discoteca "Moby-Dick" con entrega de premios regatas y sorteos de la S.A.

Domingo 13/06

Exposición y visitas a los Stands.
Test de material cedido por los expositores.
A las 18:00 Reparto de premios GRAN PREMI CATALUNYA COSTA BRAVA.

Atención: La inscripción del S.A. es de 25 €.
No incluye la estancia en el camping.
Incluye:
Mochila oficial del Campeonato con regalos promocionales
Cena-barbacoa y fiesta en la playa del sábado.
Party en la discoteca
Sorteos
Y un fin de semana inolvidable.

TEST DE MATERIAL CEDIDO POR LOS EXPOSITORES, amb això jo entenc que cedeixen material per fer tests, vaja si no és que menteixen en el programa. Però vaja, pel que expliques suposo que no en deixaran...
Salut!

I als no inscrits companys, si fa vent hi han moltes marques que t'ho deixen provar.
Jo de fet no m'inscric mai, sempre agafo nomes el ticket per la barbacoa i us aseguro que he probat material.
Per cert la festa a la moby dick es oberta a tothom, que no hi heu anat mai?

La unica diferencia entre inscriuret o agafar el ticket per la barbacoa, es nomes la motxilla i la samarreta.
Tot lo demes es de lliure acces.

Si pero este año como vayamos con camisetas de secret no se si nos van a dejar probar el material el resto de expositores [meparto]

jo altres marques no se, pero jo vaig provar la sailboard tarifa, de fet es van portar de conya, no em vam posar cap pega , tot al contrari

Volver