Presentació i Dubtes al comprar taula

El_Homunculo

Usuario activo
Bon dia nois i noias,

L'altre dia em vaig presentar al foro general i se'm va oblidar passar per aquest raconet.

Soc de Cornellà, ciutat coneguda a nivell nacional per les grans figures del panorama nacional com Estopa, Montilla, Follonero... He començat amb el windsurf aquest estiu fent un curs a l'escola Garbí de Castelldefels (bona gent!) i ara desprès de practicar alquilant material estic mirant algo per comprar.

Al profe de l'escola m'ha recomanat anar a una taula d'entre 130 y 150 litros, tirant cap a 130 mes que no pas cap a 150. El tema es que estic mirant material de segona mà i estic fet un lio...

A nivell de vela no vull gastar massa pasta perquè ser que el tracte al començament no serà tot el bo que ha de ser. Però i la taula? No se si mirar una taula realitavament antiga, però barata o espera una mica i mira taules més noves.

Passant pel foro de compra-venta he vist algun exemples i m'agradaria que hem recomanessiu / orienteseu si no us fa res.

Els exemples que he vist han sigut:

bic techno 150l - 250€
starboard go 129l (any 2007)- 500€
mistral screamer 133l (any 2003) - 200€
bic e-large 139l (any 2006) - 300€

Crec que la mes convenient seria la startboard, però es surt una mica de pressupost i es aquí on em surten els dubtes i no se que fer...

per cert, no ho he dit però peso 65kg!

Gracies a tots!

I tant. A veure si els tinc tots:

screamer: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=40520
e-large: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=39956&st=0&sk=t&sd=a
techno: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=40145&p=298097#p298097
starboard: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=40888

moltes gracies!

Bones!

Jo em quedaria la mistral, encara que està a Almeria, pel que peses, 133 litres està bé, i el preu és molt barat.

Sort!

jo d'entrada ja pensava la mistral, i veient les fotos em confirmo, la mistral és molt més lleugera que les bic, i alhora pel model fins i tot m'atreviria a dir que és més fàcil i que et donarà més joc.

i tot i que el model de la mistral és més vell, que les bic, a nivell de diseny i construcció no hi ha tanta diferència.

i amés a millor preu, per tant si pots, la meva opinió és la mistral.

Totes les opcions són adequades per a un principiant que vol progressar.

Per ordre de preferència:

Mistral (però té el hàndicap del transport... no sé quan et pot pujar... pots negociar el preu)
E-Large
Techno
Go (crec que està més indicada per a escola...)

Ah, i benvingut al club. Esperem veure't sovint per aquí i ser testimonis dels teus progressos.

Ja ens explicaràs.

Gracies a tots per les respostes!

quina velocitat!! La veritat que era la que més m'agradava, però sense tenir ni p*ta idea pensava que podia estar equivocat.

Per el moment he demanat alguna foto més dels "desconches" que diu que te la taula i si em convenç me la emporto posada!

Respecte al transport he vist que la gent del foro parla molt bé de Redyser així que demà espero poder trucar i demanar preu.

Merci per tot i espero que ens podem veure navegant!

Un "desconchado" no és res... si vols pots posar-li una mica de masilla d'epoxi, que pots comprar en qualsevol ferreteria. Assegura't, això sí, que no té cap toque per pugui entrar aigua.

Crec que és una compra excel.lent i a un preu immillorable. Me la miro i és una taula realment maca... ha d'anar de luxe. Felicitats!

Mirate esta, la tabla está en Barcelona, yo todavia conservo una igualita para los días de poco viento, fue con la que apredí a planear y va de maravilla.

Aunque el precio es un poco elevado teniendo en cuenta que la tabla es el modelo del 2004 y ha tenido una reparacion.

http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=6056

Si la veritat que encara que estigui molt bé es surt una mica del pressupost. De totes maneres gracies per la info!

Ja tinc ganes de tenir-la per aquí i seguir practicant.

Per cert, en breu em toca començar a buscar un altre plantxa per la meva noia que també esta començant com jo!

El_Homunculo dijo:
Si la veritat que encara que estigui molt bé es surt una mica del pressupost. De totes maneres gracies per la info!

Ja tinc ganes de tenir-la per aquí i seguir practicant.

Per cert, en breu em toca començar a buscar un altre plantxa per la meva noia que també esta començant com jo!

Doncs agafa-li la Starboard Go, que és molt ampla i estable!

home doncs jo aquí discrepo, generalment les noies pesen menys i tenen més estabilitat que els homes, perque utilitzen millor la tècnica correcte que nosaltres que som més de força bruta, això es veu molt en cursos de iniciació, on generalment evolucionen més ràpid les noies que els nois, tot i que després siguin els nois els que acabin superant les noies, per que son més prudents i no prenen tant riscos frenat la seva evolució, per tant si la teva noia té facilitat i ganes, jo aniria a una taula de menys volum, pq això la forçarà a millorar més i perdrà la por pels dies més radicals.

Por qué no miras en el deca más cercano? lo digo porque aquí en huelva eché un vistazo el otro dia y habia tablas nuevas, de los volúmenes que dices por 350 euros!! estaba una bic en 150 litros y una naish (no recuerdo los modelos) además una starboard ¿Rio? por 500 todo nuevo, me parecieron precios de coña por material nuevo con 2 años de garantía.

Molt bones nanos!

Per el moment anire'm tiran amb una sola taula. Tot arribarà (A veure si em toca el euromillon i podem comprar un altre) ;)

Respecto al decathlon ya he ido y por aquí, en los de barna poco he encontrado (en el de l'illa i el del centro) Si he encontrado botavaras y mastiles!

Ara estic mirant les empreses de transport i quina ha sigut la meva sorpresa que redyser (de la qual parlan molt bé per el foro) m'han dit que no envien res de més de 2 metres! [bonk] [bonk]

Teniu alguna altre empresa barateta i de fiar?

Bones!

si seur es la que he vist que envia sense problemes. Estic fent un cop d'ull a la resta per tema de preu!

Ja us diré com acaba! Merci!

Pues yo estoy harto de mandar tablas (y recibir) por redyser y nunca me han dicho nada del tamaño, que raro (también es verdad que por aquí es más e... de hecho Guillermo de windsurfdenia creo que es con la compañia que trabaja, y él manda a todos lados... yo que tú llamaría otra vez que según el que te coja el teléfono cambia, si no les diría que no mide más de 2 metros, que el que te lo viene a recoger no se va a poner con el metro.

Volver