Hola Hola!!!!!!
He començat alrevès, he demant per la Base Naútica abans de presentarme.....![aiba    [aiba] [aiba]](/foro/smilies/aiba.gif) 
  ![aiba    [aiba] [aiba]](/foro/smilies/aiba.gif) 

Em dic Jordi visc a Bcn i vull reiniciar-me al wind, tinc 42 anyets i nivell dige'm-ne rovellat.
Tinc moltes ganes de tornar a l'aigua, una vegada surti una plaça a la Base Nautica o abans m'hi veure-ho.
Tinc un super soci que acaba de fer un curset, va "molt calent de wind" estem mirant una 140 litres per a començar s'escolten ofertes.
Pekl que fa a Base Nautica l'he escollit per proximitat a casa i per el bon ambient que s'hi respira.
Bon vent i salut

He començat alrevès, he demant per la Base Naútica abans de presentarme.....
 Em dic Jordi visc a Bcn i vull reiniciar-me al wind, tinc 42 anyets i nivell dige'm-ne rovellat.
Tinc moltes ganes de tornar a l'aigua, una vegada surti una plaça a la Base Nautica o abans m'hi veure-ho.
Tinc un super soci que acaba de fer un curset, va "molt calent de wind" estem mirant una 140 litres per a començar s'escolten ofertes.
Pekl que fa a Base Nautica l'he escollit per proximitat a casa i per el bon ambient que s'hi respira.
Bon vent i salut

![heavy    [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif) 
 ![bonk    [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif) . Sóc bastant nou en això del wind, portu 3 estius i ara m'he comprat material de 2a ma que de moment m'ha anat de P.M. A l'estiu navego a Port de la Selva però com que tinc pensat navegar a l'hivern he deixat la taula al C.N.B que per tenir s18 anys m'han fet un bon preu i no hi havia llista d'espera
. Sóc bastant nou en això del wind, portu 3 estius i ara m'he comprat material de 2a ma que de moment m'ha anat de P.M. A l'estiu navego a Port de la Selva però com que tinc pensat navegar a l'hivern he deixat la taula al C.N.B que per tenir s18 anys m'han fet un bon preu i no hi havia llista d'espera  ![neng2kb    [neng] [neng]](/foro/smilies/neng2kb.gif) i així podré navegar a Barcelona sense haver d'anar amb el material amunt i avall!
  i així podré navegar a Barcelona sense haver d'anar amb el material amunt i avall!

![risas    [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif) 
 ![muro    [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif) 
  ![qmeparto    [qmeparto] [qmeparto]](/foro/smilies/qmeparto.gif) 

![meparto    [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif) 
 ![saludo    [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)

![platano2    [platano2] [platano2]](/foro/smilies/platano2.gif)