Presenta't / Preséntate a la comunidad

carlesmicro dijo:
Per cert, que busco una planxa freeride de 120L o així. Si algú en té una per vendre, ja ho sap.
Es veritat, la Kombat d'en Not t'aniria perfecte, i d'ell t'en pots fiar, sap cuidar el material i mai dona gat per llebre. O dic per experiencia... A mes Malgrat no et queda lluny per anar a veure el material...
 
"por alusiones" esta clar que no es un bon camí donar gat per llebre... t'ha passat amb algú crobol? [aiba]

je je tu has comprat "una mica" de material al foro...

Per altre banda carles la kombat t'aniria molt be , es una taula molt facil y divertida y suuuper polivalent.

Peeeero, dijous la ve a veure un noi que segurament se la quedará.

Sino t'ho hauria comentat, si no se la queda t'aviso. [saludo]
 
not dijo:
t'ha passat amb algú crobol? [aiba]
je je tu has comprat "una mica" de material al foro...
No no, que va. De moment cap problema. Pero ho he dit per donar-l'hi seguretat a en Carles. Si no estas habituat a aquestes coses, pot fer una mica de yuyu comprar-li una taula a algu que no coneixes... encara que al final, aqui ens acabem coneixent tots... [big-laugh]
 
Epppp no us paseu amb en Carles que esta sota la meva tutela je je je je
 
Eeeh que ningu s'ha passat... [risas] Si li estem buscant taula i tot... [ojos]
Doncs si esta avalat per tu vol dir que el veurem sovint per el Bunker. A veure si troba un lloc lliure.

Al final es formara un grupet de novatillos cañeros al Bunker i rodalies. M'agrada. [cheer.gif]
 
Hola buenas a tots,......soc un novatillo que s'apunta per aquí......visc a barna pero els meus pares viuen aquí al costat de l'hospitalet......tinc el meu equip també aquí( no gaire bo), primer vui apendre......

Tinc clar qu no m'importa si fa fred, jo hem poso igual a l'aigua, el que vui és apendre, així que si hi ha algú com jo que vagi per aquí l'hospitalet, m'aniria bé una mica d'ajuda, he fet un parell de classes..per poder iniciar-me una mica però igual segueixo sent molt novato....

Bueno doncs espero coneixer gent per aquí i poguer compartir una mica d'aigua i vent.. [saludo]
 
ei.....doncs quan hi ha mestral no es pot fer wind, a part de ser molt fort, va de terra a mar........

Avui estic ultraofuscat, no feia vent i a sobre vaig comprar una taula que crec és massa prof per a mi, i no he aconseguit aguantarme amb la vela ni una sola vegada, si hagués fet vent poder encara hauria aconseguit fer algo....pero vamos avui fatallllll [bonk]
 
Danos mas datos como modelo de tabla, litros, manga, también tu peso y te orientamos sobre la tabla.

En Semana Santa tenemos previsto unos cuantos estar por L'Ampolla muy cerca de L'Hospitalet, allí si sopla algo de garbi el agua es plana como un plato ideal para aprender, si te apuntas te podemos dar algunos consejos para mejorar tu nivel.

marmarkitus dijo:
ei.....doncs quan hi ha mestral no es pot fer wind, a part de ser molt fort, va de terra a mar........

Avui estic ultraofuscat, no feia vent i a sobre vaig comprar una taula que crec és massa prof per a mi, i no he aconseguit aguantarme amb la vela ni una sola vegada, si hagués fet vent poder encara hauria aconseguit fer algo....pero vamos avui fatallllll [bonk]
 
hola pues mi tabla es una bic veloce 310 de 151litros (largo 310, ancho 63,5), la compré de segunda mano,....El chico que me dio un par de clases me dijo que me costaría algo más adaptarme por ser novato(evidentemente es más estrecha que la que utilicé para hacer las 2 clases que hice).....y la vela de 5,7..
 
Volver
Arriba