presentate a la comunidad

javierm

Nuevo usuario
Mensajes
2
Puntos
0
Hola a tots i totes
em dic javi, tinc 20 anys recentment fets i sóc de barcelona centre. M' acabu d'iniciar en aquest món del windsurf, així que encara estic aprenent i fent les primeres pases, de manera que de tècnica i perfeccionament poca cosa, però bueno suposo que amb pràctica i esforç ho aconseguirem. Per altra banda, m'ha impressionat el bon ambient que regna a aquest fòrum. Tot i que estic iniciant-me en aquest món, no dubteu en cridar-me per anar a navegar, que hi estaré ben disposat!!

records,

Javi.
 
Hola Javi benvingut a aquest foro, que a partir d'ara es casa teva. A partir d'ara no podras deixar de mirarlo i de escriure (espero) a sigui hivern o estiu (tamb espero).
Aqui l'ambient es molt maco i de tant en tant quedem uns cuants per navegar, espero que t'apuntis a les quedades.
Benvingut de nou javi.
 
Et dic el mateix. Ens alegra tenir gent nova i el bon ambient que has notat no és més que la conseqüència lògica del nostre entusiasme pel windsurf i per navegar plegats. (Ahí queda eso! 😁 )

Per cert, Javier, tot i que ja ho has fet, tens un "apartat" específic perquè "els nous" us presenteu.

Fins aviat.
 
Volver
Arriba