Previ cap de setmana Surf Alegre 3-5 Juny

Enrike

Totalwind Hero
Ya se que falta mucho pero es para ir calentando motores.

¿Como veis la previ para el fin de semana en Sant Pere?

Yo voy a estar por allí todo el fin de semana, ¿alguien más?

home, doncs el cap de setmana no ho tinc molt clar, avui hi ha unica mica de sud, però demà tarda tot indica que entrarà tramuntana forta fins dijous, i després de tramuntana sol quedar tot una mica parat durant uns dies, pel que tot i que pot haver una mica de tèrmic, difícilment hi haurà molt bones condicions pel cap de setmana.

Pues yo voy seguro! Tambien hay que estrenar nuestra nueva (de segunda mano) furgonetta, no es de VW pero bueno, caben mis tablas dentro y eso es lo importante!

Windfinder pone 27-34 nudos tramontana para miercoles!! Pero llegando el fin de bastante menos. A ver si hay suerte! Los ultimos 2 años no han tenido suficiente viento para hacer el Slalom del PWA, pero para la gente 'normal' si que había bastante para planear y disfrutar!

Jo veient la previ que hi ha igual no m'emporto ni el material.

alextxell dijo:
Jo veient la previ que hi ha igual no m'emporto ni el material.
Si no fa vent és igual!! O millor si la ressaca és monumental..., aprofiteu Kbroooonssss!

Jo també estaré per allà. Vaig amb la family. Pujarem divendres al mati. A mi la previ no hem preocupa gaire, pujo mes per l'ambient que per navegar. Si veig que no hi ha previ hem pujaré el SUP potser a Sant Martí es pot fer surf després de la tramontana.
Ens veiem

Lo de probar el paddel surf no estaria nada mal, espero que los expositores dejen tablas para probar.

Sobre la previ yo apuesto y me la juego a que el sabado tarde entrara algo de termico (marinada) al menos para material grande. Lo que no se es si llevarme material grande o no.

Si entra donçs mirarem als pros, total si entra no pots navegar per alli per k hi ha el circuit. Em quedare veint l'ambient.

jo fins a ultim moment no decidire el material, pero vist les previs i tot i que es molt d'hora...ara te opcions el pack 116l i 6.4-5.7 i 5.4

DSC_3848.jpg

Ahora entiendo tus miradas cuando nos hemos cambiado juntos.

DSC_3882.jpg

Volviendo al tema. La previ es de pena. Lo único que puede que entre son marinadas a mediodía. Me parece que me llevo el SUP.
Nos vemos

Viendo la previ del finde ayer me pillé un día de holidays y estuve en sant Pere con vela de 4.7, por la mañana perfecto con la 100l y luego se enchufó para 4.7 y la 84l, como dicen algunos poweroso [heavy]

Volver