previ fin de semana 25-26

carli

Totalwind Gurú
Mensajes
1.136
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Buenas, este finde tengo pensado subir por la previsión de viento que hay pero subo con uns amigos que hacen Kite y van a L'estartit y queria saber que tal se navega con tramuntana o Gregal.

Saludos.
 
Kedate en barcelona, hay previ d garbi. En tarifa este anyo no esta siendo nadaaaa malo jijiji levantes moderados y ponientes fuertecitos, menos ayer k fue tan flojuto k huvo k tirar d la.cometa de 12m jeje.
 
alextxell dijo:
Kedate en barcelona, hay previ d garbi. En tarifa este anyo no esta siendo nadaaaa malo jijiji levantes moderados y ponientes fuertecitos, menos ayer k fue tan flojuto k huvo k tirar d la.cometa de 12m jeje.

Que cabron!!! dons per la terra estem triumfant bastant també... no vec la previ clar per pujar pero tinc uns amics a St Pere i estic de Rodriguez.....

Disfruta del sur...
 
Esperant que puji per una early session..... :)
 
xavibal dijo:
Descansa, que demà torna el sud [sorprendido] [fcp]

Aquest no se m'escapa!!! Increible però primera vegada que estic per aqui amb sud, sembla que sera fort, algu sap on es el millor lloc per que hi hagi onadeta? Tropic? Fluvia? Empuries?
 
He anat a port i navegaven amb 100 i 5.7 . A san pere res de res.

Xavi, dema sud x 5? Ho veus be.?
 
silent dijo:
xavibal dijo:
Descansa, que demà torna el sud [sorprendido] [fcp]

Aquest no se m'escapa!!! Increible però primera vegada que estic per aqui amb sud, sembla que sera fort, algu sap on es el millor lloc per que hi hagi onadeta? Tropic? Fluvia? Empuries?
Quan més al nord, més onada. Però assegura't que hi ha vent arreu. Ninot ( [sorprendido] ), més referit a la freqüència de suds forts que a la intensitat del de demà.
 
not dijo:
He anat a port i navegaven amb 100 i 5.7 . A san pere res de res.

Xavi, dema sud x 5? Ho veus be.?
Si és gratis, ho veig fantàstic. No, de veritat, com per ajustar al tamany de vela, no hi arribo.
Si és repeteix com els últims suds, veig 6.5 de E SE de 13 a 15 h arreu i S SE més tard per 5,9 més arraconat al Riuet i Club Mistral. Dimarts més fort per l'efecte "segon dia". Apa, que si passa exacte...
 
A Barcelona una horeta llarga amb 5.2 i despres amb 6.5. En total quasi quatre hores, amb força mar de fons.

Bon dia a BCN.
 
Ahir a BCN vaig estar amb 5,6 i taula de 110 litres i estones amb la 86 l, avui pot ser un bon dia.. [windsurfing.gif]
 
Ji ji no pretenia que encertessis la vela, nomes si ho veies un sud moderat o fort.
 
Xavi, llavors entenc que al riuetel sud entra abans i arriba a ser mes fort, pero a Empuries mes onada, no? A riuet hi ha almenys chopy per saltar? (stic amb el forward a tope, ahir a Port vaig fer el primer que vaig poder fer waterstart despres, tot i que els peus ja no estaven a la taula i la vela havia tocat l'aigua, però una rotació es una rotació [punk.gif] )
 
Felicitats "silent". No se on has navegat al final. En quant a les meves capacitats de vident, donar fe que al final ha entrat sud. Si no, encara estaria tirat a l'aigua. He fet una minitravessa ballena-l'Escala i el llevant m'ha deixat molt penjat, vora la platja del rec del molí. Fins que un fil de mitjorn m'ha permès tornar.
 
Tres dies al empordà, 3 dies amb 5.3, els tres justets y poca estona, pero 5.3 és 5.3, tot i que si m'hagués quedat per aquí també l'hagués mullat, avui a Badalona i Cabrera em consta que ha bufat de valent... Avui he repetit riuet, amb E-SE justet però ha estat divertit.
 
Volver
Arriba