Previ per diumenge, trabu o Leucate?????

carli

Totalwind Gurú
Si algu s'apunta el diumenge vull navegar ja no aguanto mes [muro] , o trabu o leucate, de moment hi ha previ als dos llocs, algu s'apunta.

Dissabte impossible vaig al Barcelona snow show, ja tinc les entrades.

saludos

Jo estare per alli, desde demà pero no se si fare Riumar o Trabu (si es desfasa Riumar donçs a Trabu).

ja ja el que no t'he dit es que estare de divendres fins a dilluns (inclòs)
[goofy]

Que cabronnnnn, ja estic al cas de la teva situció laboral, com sempre diuen "no ha mal que por bien novenga"
Pues a navegar [heavy]

carli dijo:
Si algu s'apunta el diumenge vull navegar ja no aguanto mes [muro] , o trabu o leucate, de moment hi ha previ als dos llocs, algu s'apunta.

saludos

Carli... com ho fas? Vas a buscar els trastos a la Base i després els tornes o què?

Saps a quina hora tanquen a l'hivern?

Perdoneu he estat desconectat, Salvi jo el material el tinc a casa, es una moguda anar a recollir el material a la base, tal com diu el silent,
Si algu s'apunta el diumenge a trabu que ho digui.

ha veure si tenim sort i ens entra be el mestral al delta, jo baixare el disssabte i el diumenge, si esta molt fort a trabu, si esta aponentat i no entra em quedo a cambrils o salou. ens veiem.

salvipardas dijo:
carli dijo:

saludos

Carli... com ho fas? Vas a buscar els trastos a la Base i després els tornes o què?

Saps a quina hora tanquen a l'hivern?

A l'hivern crec que tanquen a les 17h, crec que ja fan aquest horari. Per tant, si vols marxar lluny i tornar a deixar el material tens el temps massa just. En teoría podries estar a les 10 h a la porta, entre carregar i viatge mínim a les12-12:30 a l'espot (extrems de catalunya), si ja fa vent, monta i canviat i a les 12:30-13:00 a l'aigua. Si contes desmontar, carregar, tornar i guardar, massa estressant. El millor es recollir el material el dia abans (si tens on deixar-ho) i matinar cap a l'espot. Amb sort tornes a temps abans de que tanquin. I si no, ja el deixaràs un altre dia. Una mica complicat tot plegat, el millor una furgo o un garatge privat!! [muro]

Volver