Previsió pels 5 dies de pont!

Lluis_CB

Totalwind Hero
Señoras y señores, agarrense los ****** que esto empieza ya! [ojos] Serà possible que poguem tenir una excepcio a la lley de murphy i coincideixin 4-5 dies de garbi moderat amb el pont? [heavy]

Segons windguru pot entrar dissabte mateix uns 22 nusos! Diumenge el Big Day amb quasi 30!! Y dilluns i dimarts es manté!!! Dimecres s'afluixa!

UFFFFFFFFFFFFFFF quin monu que tinc! [roto2gaydude.gif] [roto2gaydude.gif] [roto2gaydude.gif]

Ara el meteosim ens dona els partes en pdf...

acro.gif
http://www.lagralla.info/varis/parte.pdf

Correcte! Això a la Costa Brava! Esperem que la previ no es desinfli!
http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39

tan de bo..... jo no ho tinc tan clar si será garbi o surot amb mareton...

El que sembla clar es que mes d'un dia segur que pillem!

Cal esperar! de moment la previ x dema no acaba de posar-se...

muy buenas!
pues si que pinta bien, pero donde ir? malgrat? sant pere?
nunca he navegado en sant pere a esta epoca y con la dirección que da el windguru (SE) no sé como entrará;
como lo veis?

Yo me quedare en S'Agaró que seguro que entra, ademas han sacado todas la boyas y sera un lujazo! [heavy]

Prevision para domingo y lunes!!

Lluis_CB dijo:
Yo me quedare en S'Agaró que seguro que entra, ademas han sacado todas la boyas y sera un lujazo! [heavy]

Prevision para domingo y lunes!!

A on es navega a S'Agaro? a la cala entre San pol i S'Agaró o directament a la platja de Platja d'Aro. Quines condicions hi han amb vent de sud per alla?

On us mullareu demà? Jo crec que pujaré com a mínim fins a Palamós, no se si més adalt o fins França a buscar onades (el que passa es que crec que per allà plourà...) Que feu vos?

Ostres no es per ser neneta ... pero a casa a el termometre ha marcat -2 al mati, i tot el dia 5-8 graus a hores d'ara ja tornem a estar a 2 i segur que baixa..

A frança ha de fer molt de fred....

Jo si no fa sol dema..esperaré a dilluns, palamos es la millor opcio no?

PD: a palamos ha entrat avui 19sw segons el busca amb 11º, a malgrat no ha entrat i 7º [bonk]

de dimunege a dimarts..... company! ja pots anar afilant el nou pepino... [roto2gaydude.gif]

A S'Agaró em refereixo a la platja de Sant Pol! Entra direcció side-on i es pot navegar a dins de la bahia o a fora. A dins depenent del dia pot estar una mica ratxejat pero sense problemes. Sortida molt facil i en general molt poca onada i una mica de xopi.

Demà hi sere jo, un amic i esperu que alguns locals si estan per aqui jejeje

ostres quin dibuix mes cabron per avui!!! el vent es queda a mar a dins!!! esperem que aixó no passi.

display_map.php

Nanus palamos ja xuta.... 15- 18 i el millor 12º

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=122

Jo avui tinc liu... fns la tarda.
A port el busca marca bastant mes....

Aqui si que ha entrat per 5.7-6mts feia bastant de fred, pero he arribat ja a les 4 i m'ha fet pal.. esperem que dema torni a entrar [aiba]

Volver