Previsió pels 5 dies de pont!

jo m' he pasat per S' Agaro i res de cap a les 12, i he tirat cap a Palamos, hi havia uns 20 nusos, he estat un parell d horetes. [windsurfing.gif]
Dema intenare fer menys km.. si entra a kastas tirare cap alli.

hoy en sant pere entro a partir de las 12h, una horita muy bien para 6,0m2, luego se paro... y volvio a entrar fuerte hasta la 17h, a ojo ( [porreta] ) mas de 25nudos
... perdona, que me emociono, pero estuvo BRUTAL! [punk.gif]
mñn mas (?)

A S'Agaró punxada total! Només a entrat bé de 4:30 a 5! i tant tard ja no ho hem aprofitat! Demà entrara segur! i ves a saber si dimarts també! Ja que avui no he navegat un dimarts com a premi de consolació jejeje [windsurfing.gif]

18-22 de garbi a Kastas, en una estona marxo cap alla.

Joder joder joder, definitivamente estoy gafao. Despues de la pifia de ayer hoy trabajo hasta las 15h [bonk]

silent dijo:
Joder joder joder, definitivamente estoy gafao. Despues de la pifia de ayer hoy trabajo hasta las 15h [bonk]

otia i no et pots escakejar mitja horeta avans? a les 15 a la platja i encara et don per 2 horetes.

alextxell dijo:
silent dijo:

otia i no et pots escakejar mitja horeta avans? a les 15 a la platja i encara et don per 2 horetes.

Igual si... [big-laugh] M'he portat el cotxe carregat, pero aquest vent a aquesta hora... no se no se si aguantara [fcp] . Ara per ara kastas te una pinta acceptable:
segons 17nudos.com 15,9kt ratxa 19.4
segons el busca 15kts 8-20

Li tinc ganes a kastas, fa molt que no navego allà.

Aloisio dijo:
companys

A Barcelona no entra. Algú està navegant? [fcp]

Si esta navegant no escriurà aqui!!! Ni que tingui iPhone amb tarifa plana!!! Tranquil, podria ser pitjor, jo estic currant...

A kastas bufava, pero ara sembla que ha parat, s'ha posat massa de nord.

A malgrat al mati be per 5.8 i 90 , despres el vent ha fet el burru i la trencant arribaben ones de 2mts... una mica delicat. Aixó si bona tmemperatura i solet al final.

Algú a palamos?

A kastas s ha intentat pero poc vent i molta trencant, tampoc es podia fer masa cosa si s' aconseguia pasar (No planing) jo ni l'he pasat... a veure si dimecres [windsurfing.gif]

jvr dijo:
A kastas s ha intentat pero poc vent i molta trencant
Eres el de la Tabou 97 i la NP Search a prop del Bunker? Encantat de coneixe't

Erem uns quants allí meditant si entrar o no, al final he preferit veure com ho intentàveu tots i en vista de l'èxit he preferit replegar. Amb el meu nivell, si vosaltres patíeu amb les trencants, jo directament m'empasso tota l'espuma.... [bonk]

Per demà imagino que mateixes condicions de molt mar i menys vent....

A S'Agaró hem tornat a punxar! Hi ha hagut uns minuts mentre montava que estava força fi, pero a baixat i molt ratxejat. Una trencant no molt dificil pero amb un vent molt fluix i intermitent no arribava a sortir i em trencaven les onades mes grans just a sobre! He sortit i al seguent intent he pogut passar justet i fer un parell de bordos, numes he planejat en 2 ratxes molt curtes i en una onada força gran que he pillat... Una hora despres semblava que pujava, he tornat a entrar pero no planejava i he sortit a esperar unes hores... com a minim a acabat sortint el sol i me posat a fer una migdiada tumbat contra la tabla... Quin desastre de pont!!!! [muro]

bueno no pinta malament avui tampoc 12-14 SW ja veurem si puja mes, per que si no la trencant........

14-15 de sw, en una estona marxo. Igual encara que sigui amb 7m. No se com estara el mar, sembla mes petit.

Sembla que el vent ja supera els 15ns a CDF, però jo avui no puc... [aiba]
Encara que si esta com ahir, tampoc faria res, pero es agradable anar al Bunker en ple mes de desembre, es el meu primer hivern navegant, encara que sigui poc... [sing]

Volver