Previsió pels 5 dies de pont!

Avui SI ! be per 7slalom ! una mica trencant encara pero be!

Caram si que ha entrat be a kastas... dema es el BIG DAY no?

Jo tinc compromisos.. [aiba]

Aaaaarggg!!! a veure si després de dinar encara tinc temps d'arribar a Castelldefels i fer alguna cosa.
Maleit canvi d'horari que ara es fa fosc mes d'hora.... [muro]

Com em van dir, en aquesta època s'ha d'estar a l'aguait en plan bombero i sortir esperitat de casa a la mes mínima aparició del vent, desentenent-se de dinars, familia...etc

hasta ha entrada en barna hoy!
una horita fuerte con 6,4 y luego bajando! muy aponentado, pero inesperado [big-laugh]

Yo he estado en Castelldefels, muchísima gente!!! Mas que ningún otro día que haya estado, en el cielo solo se veían cometas y bastantes velas en el agua. El viento subía y bajaba pero no era nada racheado y no a faltado en ningún momento. El único problema la rompiente asesina, por la mañana estaba razonable, a las 12 o asi, pero a partir de las 2 se a desmadrado y las olas venían desordenadas y se a puesto feo.

Saludos.

Yo punchada total a Palamos, volia asegurar el tret pero... he arribat tart, a començat a baixar i ja ni m he mullat. molta gent a sortit nedant. [muro] Un altra dia sera. Si mes no em petat la xerrada amb locals d'alla i ens em retrobat alguns companys del foro.

Ostres quina mala llet jvr!!! pero si palamos a estat el spot del pont!! avui anaven amb 5.2 forts.. de 11- a 1.

A malgrat ha aguantat per 6.5 prou be.

Merda de ponent! [risas]

Ostres sembla q ha estat molt bon pont per navegar, felicitats a tots els q heu pogut aprofitar. Jo x desgracia he hagut de fer bondat. A veure si aviat puc tornar a navegar

Not a dos quarts de dues estaba pel port i la cosa es veia be encara, despres hem decidit anar mes cap a torre valentina per fer bordodos mes llargs, alla em montat i ja res de res.
La idea inicial del dia era anar a malgrat, pero com s ha anat desinflant i palamos funcionaba hem decidit tirar cap alla.
Diumenge si que vaig poder navegar al costat del port.

No he navegat mai... com es el trencant? pitjor que a malgrat?

Sempre he pensat que ha de entrar desventat a torre valentina.

Una imagen vale mas que...
img0141hs.jpg

[smilie=gaydude.gif]

Ara a esperar aquesta tramontana tan forta que diuen que entra avui.

Volver