Previsió per pont 1 al 4 de maig

rikywave dijo:
radjo dijo:
Las previsiones entre ampolla y trabu están muy a la par, la dirección es E SE o ESE, no es garbí hay algún local que nos diga donde es mejor navegar con este viento?

Trabucador es uno de mis spots preferidos, pero navegar con viento ESE allí significa navegar con viento completamente Terral [ojos2] , por lo que propongo ir a L' Ampolla el dia 1

Bien,
parece que va a haber quorum.
La única cosa es de quedar en un sitio concreto (trabu, san carles, ampolla), en el que tenga mejores condiciones.
Os comento que llegaré un poco tarde porqué creo que va a haber follón de coches bajando así que bajaré a mediodia.

Si me dejais dicho donde estais perfecto nos añadimos (somos 2) !!

Salu2
ii

Hola, desitjo que us faci un bon dia, jo no puc baixar el dijous, potser el divendres (seria anar i tornar) en cas de que baixi us ho confirmare el dimecres tarda-nit i ja ens posarem en contacte per trobant-se , tinc molts bons records del trabucador!!
Salutacions i bon Windsurf

Weiiii, que us bufi fort! Jo no podré pas venir (aquesta vegada)... Així que.... feu un parell de bordos a la salut dels qui no podem afegir-nos a la festa [saludo]

Fins aviat [saludo]

Sant Pere te bona previ. Jo pujare segur. Posa com 12 nusus pero sol radiant. Jo crec que als 18 s'arriba segur.

Qui s'apunta?

[saludo]

Finalmente el Rikywave, el Radjo y yo hemos decidido quedar en Altafulla (La Mora) a partir de las 11h para navegar en un principio por allí: http://maps.google.es/maps?f=q&hl=es&geocode=&q=altafulla,+la+mora&sll=40.396764,-3.713379&sspn=15.148356,40.957031&ie=UTF8&ll=41.129926,1.348143&spn=0.029286,0.079994&z=14

Si alguien se anima será bienvenido.

Els que navegueu a Sant Pere on navegueu concretament , es possible que puji cap al mig dia, encara per confirmar, es per si pujo trobant-se [platano2] [platano2].
Salutacions i bon windsurf

O a la gola (desembocadura del fluvia) o al camping aquarius. Jo concretaria un lloc.

Segurament montare la neilpryde expression 2006 de color gris-negre. I una tabou 3s 97. Si algu em veu k saludi!

[saludo] [saludo]

Al aquarius de puta mare!!

Amb 5,7 i 97 lts anaba molt Be. Jo he navegat fins les set de la tarda. Estaba una mica rachejat però molt wapo!

Que tal els altres?

[saludo] [saludo]

Jo he estat al camping aquarius el dijous i divendre i de puta mare, raches de 22 nusos de mitjorn , podria esta millor pero m'he tret el mono, pero la desepció que he trencat la taula per la proa amb una catapulca...

SAbeu algun lloc a barcelona on la pugui arreglar???

Posa una foto i si no es molt greu t'explico com fer-ho. Io li vaig fer un toc, m'ho vaig reparar i va quedar dpm

[saludo]

Ivan_Windsurf_BCN dijo:
Al aquarius de puta mare!!

Amb 5,7 i 97 lts anaba molt Be. Jo he navegat fins les set de la tarda. Estaba una mica rachejat però molt wapo!

Que tal els altres?

[saludo] [saludo]

Quina sort, a Altafulla puntxada total

hola, veig que molta gent va anar a l'aquarius, jo hi vaig anar el divendres, el dia va començar fluixet, però cap a les 14:30 va començar a pujar i vaig montar 7,5 que vaig aguantar fins a les 17:30, al final vaig anar força passat, però com que tenia que marxar aviat per anar a buscar la nena a la guarderia, em va fer mandra canviar de vela i taula.

Vaig conèixer gent del C2 team [saludo] i vaig poder apreciar que les taules d'en camilo queden millor en viu que en foto.

be, potser hauriem de pensar en fer algún distintiu per poder-nos reconeixer a l'aigua no?

Volver