Proper pont del Pilar,previ

jo al final vaig pujar a Leucate el dissabte, vent per 6,2 i 90 l, pero hi havia gent amb 5,3 mar pla a Teleski, a veure demà Dilluns si es cumpleix

quin gran cap de setmana a cap D'agde!

ahir amb 5.3 mati 4.7 tarda- onada xula per surfejar i saltar. poca gent i sense pluja
avui tot el dia amb 4.0 onades grosses grosses per surfejar i saltar (he fet fins a 4bottoms en alguna) i molta molta gent.....estressava una miqueta. plula a partir de le 13:30.
dimarts ojo costa catalana!!! keep surfing ;)

En Aquarius,
Mar intratable sense vent. Algun Kyte lo va intentar i va fracasar.
El nivell del mar ja arriva al Camping i es comença a inundar.

Molt be Xavi, disabte vaig estar de compres a leucate i totom deia que es tenia de anar a Cap d'age.
Avui dilluns será otro de lo mismo.
El dimartas en Aquarius entrará gregal, pero veurem que se a treveix a entrar en aquet mar que ducto que baigi, les trencants no deijan veure el horitzó.

carli dijo:
Ostres Kike, no ens vam veure de miracle.... on esta Cap d'age? volia anar.....

Hola, Carles,
Está uns 100 Km. més al nort, quan la costa francesa comença a curva cap a la cote d'azur.

Jo no he estat mai pero en Xavi ens podría explicar exactament a on es, ja ting ganes de anar la proxima.

ja ho mirat per el Google maps, mira el video penjat del dia 10/10/10

http://www.vimeo.com/15714045

Molt bon spot... [ojos]

Està uni mica lluny, però te una pinta impressionant (molta gent a l'aigua, això si...) i amb aquestes condicions per aquí a prop tampoc es pot navegar enlloc. Jo també li tinc ganes fa temps, tot i que la distància em matava una mica, pero veient aquest video i algun altre que he vist, s'ha de conèixer!! A veure si montem una expedició la propera vegada!

El gregal ja està entrant pel nord. F5 a girona, més allevantat i fluix quan més cap al sud, però a Barna ja hi ha llevant F3, si no aquesta tarda, demà sembla que per fi arribarà el promés vent per aquest pont... dits creuats...

Jo ahir vaig fer una curtissima sessio de bodyboard amb banyador a S'Agaró amb uns amics jeje. Quines onades mes grans, feien por!

Avui n'hi ha mes, i no fa gaire vent. Tornarem a ficarnos a l'aigua i a sofrir rentadores jejejeje. Platja d'aro esta vallat perque les onades arriben al passeig! Demà no se a on podre navegar [goofy] Vull navegaaaaaaar!

sortida 36 Agde de l'autopista francesa a9
direcció cap d'agde, direcció plage reichelier est (aquí és on es navega)
tot esta ben indicat no hi ha pèrdua.
des de cadaqués 2h justes. val la pena de veritat!
el video parla per si mateix

xavicdq dijo:
sortida 36 Agde de l'autopista francesa a9
direcció cap d'agde, direcció plage reichelier est (aquí és on es navega)
tot esta ben indicat no hi ha pèrdua.
des de cadaqués 2h justes. val la pena de veritat!
el video parla per si mateix

Dons des de Barcelona casi bé 3:30 o 4 hores, [bonk]

No siempre hace falta irse tan lejos, Barna es un buen spot, hoy lunes de 15:30h a 18h navegando con 94L y 6.4m [heavy]

Al principio un poco flojo pero luego han entrado rachas de 20 nudos

He salido de la bahía de la Platja del Bogatell, y fuera una olas nada despreciables para saltar.

A las 18h a venido la guardia urbana y nos a sacado del agua a todos (windsurfistas, kites, surfistas, bañistas) por que habia bandera roja [smiley_1140.gif] , aunque la mayoria estabamos saliendo ya que era la hora de retorno a tierra en la base nautica.

enrique mañana estaras por la mar bella!!! creo que es de lo mas seguro para salir con levante no? ha ver que pasa con la urbana y con el tiempo. [sherlock.gif]

Según la Guía Campsa de Barcelona a Cap D'Agde son 310 km y 2h 58 min (velocidad legal porsupuesto). Visto el video vale la pena.

Enrike dijo:
A las 18h a venido la guardia urbana y nos a sacado del agua a todos (windsurfistas, kites, surfistas, bañistas) por que habia bandera roja [smiley_1140.gif] , aunque la mayoria estabamos saliendo ya que era la hora de retorno a tierra en la base nautica.

Hijos de P....AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toda la vida esperando el viento y vienen los pitufos a jodernos el dia!!!! Estoy INDIGNADÍSIMO. Bandera roja = prohibido el baño, y que tiene que ver bañarse con NAVEGAR en windsurf? Ignorantes, catetos, analfabetos, burócratas, son más de secano que don Quijote. Joder, si salir con 6.3 en la piscina esa que hace el espigón es un peligro que se vayan a ver un día de tramontana para 4.0 en Pals. Estoy indigando, cabreado, humillado, ofendido. Y eso no es lo peor, es que mañana hay previ como para sacar la 4.0 en Barcelona, cosa nunca vista, que hem de fer? Espero que lluevan chuzos de punta todo el día, verás como no salen del coche para venir a sacarnos [smilie=gayfight.gif]

jvr dijo:
silent mañana es festivo!!! esperemos que se queden en casa.

Que va! esos no descansan nunca, al contrario, "nos protegeran" contra nuestra voluntad. Lo que espero es que el tiempo sea tan inclemente que pasen de salir del coche, es mi esperanza. Y si no, cojo los trastos y me voy a donde sea, a pelearme con olones de 4 metros y rompientes machaca-carbono, que entonces si puedo tener un percance.... Si es que no hay lugar más seguro para salir que la BN estos días!!!! Es de locos.....

uff quin stress el video de cap d'adge no? es com anara a esquiar per la purisima [meparto]

Els videos de Vimeo es poden incrustar al foro...
Código:
[vimeo:600:340]15714045[/vimeo]

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

je je silent a vegades la bandera vermella es també per porqueria a l'aigua, sobretot després de riades, clavagueres desbordades, rates mortes... etc...

Volver