Puente 29/10 - 01/11

sos4l

Totalwind Hero
Alguién ve la luz para este puente?
Mira que estamos dipuestos a movernos en un radio de 1000km... y nada de previ aceptable para tal desplazamiento...

sos4l dijo:
Alguién ve la luz para este puente?
Mira que estamos dipuestos a movernos en un radio de 1000km... y nada de previ aceptable para tal desplazamiento...

a 1000 km para el sabado tienes algunas opciones...
azb8Ye

6282633209

[big-laugh]

Quiza el sabado Vilanova o nuestro fantastico home spot rampa CMV[fcp]

Creo que el sábado iré para Vilanova, creo que esta vez acertaremos. El viernes iré a mi homespot Altafulla, a ver si queda algo cuando llegue...

El domingo a misa a ver si rezando el martes entra algo, pero lo veo muy complicado.... [fcp]

sábado pinta bien levante en vilanova (nos vemos allí radjo);
y domingo se podría seguir el levante dirección valencia...? algún consejo avisado al respecto?

Bufff, sembla que la previ es va desinflant no? Cada vegada fa més pinta de punxasso, a més ja marca gregal, i el gregal a Vilanova no entra massa bé. Cabrera pinta millor...

Jo st pere pescador que es el meu ultim cap de setmana espero una mica de sort... que sempre tinc que treure el Sup amb vela i fer una mica de surf i ja tinc ganes de planejar

Llastima no vas venir ahir tambe va estar perfecte per 7mts! [roto2gaydude.gif]

El gregal entra be , sol entrar per 5.8 i a les 12-1h fins les 3-4 , pero aquest cop no se no se... cal estar atent o arriscar!

de moment el millor que pots fer es anar a buscar cargols.

i kastas? com entra?
Gava Mar?

Enric, tu que ets local! Que hi dius?

Platja llarga... es podrà apàrcar tranquilament... sembla que la previ es de 20ipico nussos... una miqueta mes forta que a Barcelona, que passa? Es possa impossible? Segur que no pot ser pitjor que la Rampa del CMV :p

I

Crec que a Kastas a 1ª hora del matí, i després tirant cap a Gava Mar i Viladecans, però sempre es un fiasco [fcp] els ENE molta ratxa i molta onada

tal i com s'esta movent la previ, poder veig mes clar Cambrils o Riumar k Vilanova el dissabte.

Eric / wind dijo:
oopere dijo:
Enric, tu que ets local! Que hi dius?
Et referies al Enrike o a mi? [sorprendido]
Si es a mi, ni em dic Enric ni tinc prou experiencia per a ser local de enlloc.... [risas]

Jo preguntava per Malgrat ja que han dit que el Gregal no entra massa be a Vilanova.
De Castelldefels si no es Garbí, jo no se dir si entra o no entra bé el que sigui... [bonk]

Eric, perdona!!! He fet un mix de noms :p soc molt dolent amb això.

Volver