Puente de 1 mayo

carli

Totalwind Gurú
Hola a todos, hace tiempo que no me conecto por tener una personita nueva en mi vida, pero al fin voy a ver la luz, para el puente de 1 mayo me han dado vidilla para poder-me escapar a navegar los tres dias, jaja no me lo creo, seguramente me vy de camping o a sant pere o a al delta, si alguien se quiere apuntar esos dias ya sabeis.....
De momento vamos dos;

Carles
Jordi.

Tanto Aletxell, ryki, radjo, enrique, salvi, etc.... a ver si nos podemos volver a ver que desde el verano passado no no vemos

Un saludo.

Yo el puende de mayo seguramente estaré por Torredembarra.

Carli si bajas al delta avisa que seguramente me escaparé un día desde Torredembarra.

Jo si les previsions son bones pujare també cap a st pere. Anirem a algun camping amb la dona i la filleta , alextell, en quin camping hi seràs ?, aixi ens coneixem i naveguem plegats!!
Salut i bon windsurf

Camping L'Amfora al costa del Aquarius, hi vaig allà per que aceptan els camping cheques i em surt el dia per 14€.
Pero esta mes lluny de l'aigua que l'Aquarius.

Intentaré deixar-me veure almenys un dia... a veure si el temps acompanya i puc deixar per un dia els llibres i les opos... Necessito el contacte amb l'aigua!!! Per favorrrrr!!! Ah! i estrenar vela... i taula... jejejeje 8)

Hola a tots, ahir vaig estar per sant pere per tema de feina y vaig reservar a Aquarius a mi m'agrada molt, igualment ens donem el telefon i ens truquem... alex ens truquem ja ens donaras el telefon, dons ens podrem veure igualment, lo siento enrique, tiro para sant pere tengo mono de guiris :p

anem parlant, a per cert alex a l'aquarius per aquestes dates la tarifa es de temporada baixa i els preus son basyant bons, jo he agafat una parcela bona de 80 m2 a 14,40 la nit mes 3 per persona
JA anire parlant.

Salutacions..

Ostres pensaba que era mes car, no se, igual em guardo els xeques per mes endevant i tambe anem a l'Aquarius. Si no no hi ha problema estan un al costat de l'altre.

K va, dese la ultmia navegada a Trabucador amb ell i en Radjo no se res d res d'ell.

Caram si que es economic, potser pujem igualment.
Estem en contacte. Ei Salvi a veure si ens veiem que ja fa molts dies !!!!!
Salut i bon windsurf

Si todos subis para Sant Pere igual me animo, tengo medio convencida a la familia, confirmar en que camping estareis cuando lo tengais decidio, a mi mujer le gusta l'Amfora.

Yo l'Amfora, aunque esta mas lejos del agua. Pero tampoco es fijo si es Aquarius pues Aquarius.
Venga, trobada catalunya windsurf durante el puente de mayo en la playa de sant pere dia por convenir (lo digo por si alguno solo puede venir un dia).

Nota para el de Torredembarra: Otro dia trobada en el sur.
Nota per el de Cadaques: otro dia sin dudarlo en Cadaques.
Nota para todos: anims entre tots estem fent una pinya i contagiant a mes gent.

a me toca monte el puente... :) raquetas, crampones o lo que convenga.... que hi farem!!

ep dilluns garbinada!!!

Tenim que mirar la previ, em sembla que hi tindrm vent de nord, espero que tinguem anticiclon,

A mitjans e setmana en parlem el mneu telefon es 652873736

Salut

Haremos un seguimiento a la previ Carli

A fecha de hoy domingo 26 efectivamente parece que podria soplar tramontana en Sant Pere Pescador, cuelgo una captura de la pantalla de windguru:
2422537previ-a-dia-26.jpg

Volver