Punta Romana, La Escala

josepmaria

Totawind Master
Vivir vivo sobre la tabla pero sobrevivo en Manres
Hola chicos.
Alguien tiene idea de si se navega en esa parte de l'Escala y en que condiciones ... vientos, epoca del año, tabla y velas ...
Yo no lo veo muy claro ... [loco]
Tengo presiones familiares por alquilar un apartamento ahí ($$$$$) y un vecino del bloque me dijo que SI se navegaba ( "hay unos chicos que a la que hace un poco de viento ya los ves correr con tablas y velas, salen de la pequeña caleta que hay debajo del bloque de apartamentos" ... pero no sabía nada más, no me fio un pelo ... )
Ya se que "el Riuet" está cerca, pero es para tener más información y saber si me tendré que desplazar a diario ...
A ver si me podeis informar los locales de la zona. 😁
Gracias

Ostres perdona Josep Maria pero si em podries dir on queda punta romana la veritat es que per aquest nom jo no la conec, pero segur que si m'orientes mes omenys de per on cau t'ajudo. Jo hi pujo bastant per alli. Encara que sempre navego a Sant Pere.

Ja tampoc no se on esta punta romana, explica....... pero mi imagino qui ets, pot ser que siguis soci de la base, i fa poc vas anar al mar menor... ¿potser??

Alex, a l'entrada de l'Escala pujant des de Sant Martí. trobes un bloc d'apartaments blanc, amb arcades i tal ... "estilo poblado de pescadores" que en deien ..., primera línia de mar, de fet si deixes el cotxe allà a la placeta que es forma on acaba l'aparcament que hi ha pujant a la dreta, el carrer que ve per dalt i el de l'esquerra, per baixcar dins l'Escala, , a sota hi ha una caleta amb garatge i alguna rampa per pujar les barques (crec que en diuen La Creu).
aquests apartaments blancs son la Punta Romana, i el tema seria sortir de la caleta ... et situes?

Carli, no soc qui tu creus, he estat al Mar Menor però fa molts molts anys ... no soc soci de la base (et refereixes a la del Riuet?), però si acabno a Punta Ropmana probablement m'en faci.

Merci nois, a veure si amb això us he situat.

😁

Jo no m'atreviria a sortir, està plé de pedres, el més segur es que trencaries l'aleta o et faries mal amb l'entrada o sortida, i més si fa vent fort.

A més la marinada no crec que t'entri be fins que no entris una mica cap a dintre, i amb tramuntana, ufff! no sé.

Crec que val la pena desplaçar-te una mica, perquè no veig que sigui un bon lloc per entrar.
Salutacions.

josepmaria dijo:
Alex, a l'entrada de l'Escala pujant des de Sant Martí. trobes un bloc d'apartaments blanc, amb arcades i tal ... "estilo poblado de pescadores" que en deien ..., primera línia de mar, de fet si deixes el cotxe allà a la placeta que es forma on acaba l'aparcament que hi ha pujant a la dreta, el carrer que ve per dalt i el de l'esquerra, per baixcar dins l'Escala, , a sota hi ha una caleta amb garatge i alguna rampa per pujar les barques (crec que en diuen La Creu).
aquests apartaments blancs son la Punta Romana, i el tema seria sortir de la caleta ... et situes?

Carli, no soc qui tu creus, he estat al Mar Menor però fa molts molts anys ... no soc soci de la base (et refereixes a la del Riuet?), però si acabno a Punta Ropmana probablement m'en faci.

Merci nois, a veure si amb això us he situat.

😁

Vale crec que ja se on dius, ummmmmmmmmmmmm no em sona que desde alla es navegui, pero si tu dius que has vist algu navegant pues a les hores es que si que es pot. Jo de totes formes si fos tu i hagues de sortir sol primer m'ho miraria, mirat la direccio del vent i com faries el bordo. Si es a on jo crec al costat de la cala ja no hi ha platja no? es acantilat (per dir-ho aixns no?) o sigui que si tens un problema acabes a les rocas (xungo) navega amb un movil per si un cas.
De totes formes si la economia t'ho permet agafat l'apartament tio aquella zona es de puta mare, i per navegar donçs fiques la taula al cotxe i a navegar al Riuet, o a Graells (per onades), o a Sant Marti.......
Uff quin rotllo te deixat anar company.

Josep Maria no t'estan prenent el pel.

Una platja com Sant Pere al ser més oberta acepta moltes més opcions aqui estas més limitat.
1er per les roques en cas d'haver de sortir amb mar de fons.
2on per poc que el vent giri a sud és desventa.

Aquesta és una gran zona per navegar, la gent surt sempre que pot del Riuet per venir a navegar aqui amb Marinada.
El vent és més fort i el mar més pla.

Amb tramuntana forta la primera platja d'Empúries just al costat és increible i no hi ha mai ningú.

Necessites poguer-te moure perque en el nostre pais el vent dona més voltes que un nen tonto.
Pots navegar molts dies bons just devant de casa.

Si et decideixes serem veïns, http://www.hostalpodium.com

Dubto que hi hagi pocs llocs com aquesta zona per tenir control.lat el vent i ha on s'ha d'anar a navegar.

DSCN0782.JPG

Gracies per les vostres opinions nois, estem estudiant el tema ... en familia (amb la parenta [loco] )
Ja veig que lo de sortir de casa amb l'arnés posat ... como que no !!!
La veritat es que porto molts anys d'inercia de caravana en primera línia de mar 8) , amb el material en un remolc al costat i les veles muntades al davant, i em costa tornar a la idea del "nomadisme" que va implícit amb el nostre esport i que vaig fer molts anys, m'he fet gran i em fa mandra agafar el cotxe !!!, a més hi ha el tema del garatge per guardar el material, ... no es fàcil, no. I pujar les bicis a un tercer pis [muro] també acaba cansant ...

El tema $ està fent trontollar el projecte ... ja veurem com acaba ...

La vista es la hostia, amb això estem d'acord.

Pau: Maco l'hostal, es teu? pot ser et vindrem a veure un dia d'aquests. Em passes la tarifa en un privat ?

Ostia si Pau si es teu l'hostal jo tambe vui la tarifa please.

Normalment el preu son 50 Eu/nit menys l'Agost que és a 75 Eu

L'any passat va ser d'arrancada i a partir de Setmana Santa tocara començar a apretar que hi ha molta feina a fer.
Windsurf descompte, trobar un Pk per les planxes,

Us ho podeu plantejar com opció tranquil.la per la primavera estiu penseu que la tramuntana és escandalosament forta en aquest punt i en aquest moments la calefacció no està a punt.

Gràcies per l'interés. Pau.

Ostres Pau molt be, opcio a tenir molt en compte. El proper dia que vagi a l'Escala i no hi hagi vent (je je) em paso a veuret per l'hostal.
Ara el tens tancat?
Tambe m'agradat la web, suposo que ens veurem mes d'una vegada.
Per cert esperem veuret pel foro sobint.

Per cert pels que no coneixeu a en Pau (jo tampoc el conec personalment, pero se qui es) forma part del team Escot de l'Escala, o sigui que sap de lo que parla.

Volver