PWA Costa Brava i Surf Alegre 2009

adawind

Totalwind Gurú
Chic@s, este año porfin podre ir a ver la prueba del campeonato del mundo de la costa brava.
http://www.pwaworldtour.com/index.php?id=38&tx_pwaevent_pi1[showUid]=153&cHash=dc806afa25

Alguien tiene intencion de ir, por que yo quiero ir mas de un dia a ver a los pros y el ambientillo me han dicho que es buenisimo. [saludo]

Adawind, con tu permiso modifico el titulo

Yo estaré en el camping la ballena del 12 al 14 de junio coincidiendo con la surf alegre

A ver si es verdad que este año nos dejan probar material los expositores.

Aquí podeis ver el programa de actividades:
http://www.ballena-alegre.es/costabrava/fichaD.php?c=39&f=186&area=A

Pues enrike, gracias por modificar el post, yo tambien quiero ir esos dias, voy hacer una reserva de parcela apra plantar la tienda de camapaña, ya nos veremos ayi y haremos un buen report. Celebrare mi primer cumpleaños de una forma diferente rodeado de windsurfista y ambiente molongo ejeje. [heavy]

Si alguien mas se apunta, ya sabeis decidlo y podriamos montar una miniquedada dentro de la surf alegre, y si alguien no tiene compañero de parcela contad conmigo que ire solo. Un saludo
[saludo]
P.D: voy a postear esto tambien en otros subforos.

Jo pujaré a navegar si hi ha previ i a disfrutar de l'ambientassu... El "mercadillo" m'interessa poc. [saludo]

Jo segurament pujare dijous a la tarda.

Alextell, estareu al camping o que? es que jo estic dubtan, no se si estar al camping o nomes pujar un dia i disfrutar de la competicio i fer fotos. Jo vaig per poder veure la competicio.

Si, estarem al camping. En un principi jo pujare el dijous per la tarde/nit i la meva dona pujara el divendres, hi estarem tot el cap de setmana.
Pensa una cosa si hi ha vent, no hi ha competicio de valgui " A NAVEGAR" que el vent escaseja ultimament.

Val la pena quedar-se al càmping per la barbacoa i la festa de la nit.... acostuma a ser molt divertida. [cervezas] [borrachos]

Com diu en Marius, la barbacoa de la nit "amb barra lliure" es acollonant. Per cert hola Marius, explicans algun viatge teu tio.

adawind dijo:
Alextell, estareu al camping o que? es que jo estic dubtan, no se si estar al camping o nomes pujar un dia i disfrutar de la competicio i fer fotos. Jo vaig per poder veure la competicio.

La competi d'slalom és un passada... amb aquelles mega veles i aquelles velocitats i aquells jibes... fiuuuu!!!!

a veure si podem posar algun vídeo...

Ostres tius, meu convencut agafare un parcela e instal.lare la tenda, aveure si ens podem veure y coneixer en persona tius que tinc moltes ganes.

Jo tambe m'enportare el material eejejeje [heavy]

jo pujare el disbte i el diumenge, amb material i lo mes segur es que estigui alla amb una parcela, navegar, sortir defesta per alla, aviam si trobo una noia windsurfera, i l'endema a punta de clar navegar!!!

ja em deixare veure per alla!!!! jO prefereixo windsurfera!!! jajajajajajaja!!!

Només que hi hagi un mínim de condicions podrem presenciar les bèsties de l'slalom en acció... Mireu, mireu:

http://www.pwaworldtour.com/index.php?id=389&tx_pvvideos_pi1[showUid]=114&cHash=2b9ecea8d2

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Però amb què van? Amb 12 metres???

JO tinc que mira la agenda, pero mirare de escapare com sigui, pero sempre que hi vaig sempre he punxat sembla que hi hagi una malediccio amb el vent per el campeonat, pero que no sigui que no i vaig bufa el vent.....

Anem parlant, i probem de fer una kedada que fa temps que no ens veuiem tots, i de pas fem unes birretes.

Saludos

haviam q pasara aquest any, perque amb el dunky amb starboard i l'albeau a jp, pot haver-hi emocio!! portem uns anys que no bufa gaire, pero jo recordo alguns anys amb tramuntanes èpiques de 4-4.2, i alguna marinada de 5 metros!! haviam que sera!!!

pero, jo i vaig mes per veure l'ambient i els paios grans com el dunky, albeua, etc ;)

Volver