PWA Costa Brava i Surf Alegre 2009

HOla a tots
jo tambe estaré a la Surf Alegre pero com anire amb la dona i la filla de 5 mesos , doncs la dona diu que millor un bungalow que una tenda es massa ( jo tambe ho penso) pero resulta que els bungalows nomes els pots agafar una setmana, per tant jo estare per allà pero anire a un hotelet baratet a prop amb uns amics.
si que deixen provar el material almenys els de SaliboardGirona .a mi em van deixar probar el material sense problemes.
A veure si tenim sort i la previsió es millor que la de l'any passat que no va fer gens de vent. aixo si la barbacoa de la nit va ser una passada
Ens veiem!!
Salut i bon windsurf

Una setmana mes...!
Aquest any em podreu trobar a l'estand de Sailboards Girona, passeu a saludar!!!!!

Eugeni sí es posible reservar los bungalow el fin de semana del 12 al 14, desde esta página pulsa sobre el boton reservar que aparece a la izquierda y luego busca mediterraneo viernes.

http://www.ballena-alegre.es/costabrava/principal.php?lang=ES

Yo iba a reservar pero al final lo he hecho en el camping l' amfora que esta al lado y sale casi a mitad de precio.

Espero nos veamos y naveguemos juntos por allí

Eugeni dijo:
HOla a tots
jo tambe estaré a la Surf Alegre pero com anire amb la dona i la filla de 5 mesos , doncs la dona diu que millor un bungalow que una tenda es massa ( jo tambe ho penso) pero resulta que els bungalows nomes els pots agafar una setmana, per tant jo estare per allà pero anire a un hotelet baratet a prop amb uns amics.
si que deixen provar el material almenys els de SaliboardGirona .a mi em van deixar probar el material sense problemes.
A veure si tenim sort i la previsió es millor que la de l'any passat que no va fer gens de vent. aixo si la barbacoa de la nit va ser una passada
Ens veiem!!
Salut i bon windsurf

jo nomes podre estar un dia, encara no se si pujar dissabte a la nit o diumenge al mati.

Ya lo hicimos pero despues te contestan diciendo que es imposible, solo aceptan una semana

M'agradarà veure fins a quin punt és veritat això que hi haurà material de test... Per algunes marques i representants és com si els arrenquessis un braç. La gent de Sailboards Girona s'enrotllen bé, ja ho han demostrat en altres ocasions.

Sort.

Totalment d'acord, ves i digues que et deixin probar una RRD que ja veuras el que et diuen.

En aquesta foto apareix en Quim Rodes! es el de la loft Blava... [qpasaneng2]

quines ganes tinc de que ariibi el cap de setmana [platano2]

Jo segurament que me escapi el divendres, per veure la competi, depen del vent. Si algu es vol apuntar ja ho sabeu... Tornaria per la tarda.

Alex! subes el viernes o te adelantas y subes el jueves...por que conociendote..!
Yo subiré el viernes al mediodia, nos vemos por allí!

ja s'acosta ja s'acosta!!!!

jo segurament estare alla el disbte per la tarda i diumenge, pero no si qedarme a dormir al camping o no? i tampoc se si pujar amb material o no? haurem d'estar a tens ala previsio!! aviam si entre tots, el divendres a la tarda fem una previsió conjunta!!!

Ja ja Fern, aquesta era l'intenció pujar ja avui, pero no pot ser. Pujare demà i segurament a última hora.
Ens veiem allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Volver