Qualitat a bon preu?

alextxell

Totalwind Legend
creieu que es posible? donçs jo crec que si. Per que per el preu d'una vela amb 2 o 3 anys he pogut comprar material del 2010.
Alguns pensareu que aixo nomes es posible a força de estlviar en materials i detalls no? donçs esteu equivocats jutgeu per vosaltres mateixos.

SNC00217.jpg

SNC00210.jpg

Com veieu es tracta de una vela (en aquest cas) de free-ride, com observeu a la segona foto designed in fuerte. La vela es totalment trimada es a dir no te ni un sol panell sense reforç, al estil de veles com la Severne Gator.

SNC00214.jpg

SNC00215.jpg

Com veieu el diseny es totalment actual, voleu mes fotos dels detalls?

Ecellent proteccio en la zona del peu del mastil
SNC00211.jpg

Que em dieu de la politx i la seva proteccio?
SNC00212.jpg

I per ultim detall del reforç del puny d'escota
SNC00213.jpg

Per si algu encara no sap de quina vela es donçs
SNC00216.jpg

Encara no l'he pogut provar en les condicions ideals per aquesta vela, que penso que sera en vents de 14 a 18 nussos.
La vaig provar dissabte i la veritat es que la vaig montar quan havia baixat el vent una mica (es a dir amb 5.8 no planejaba) pero nomes entrar a l'aigua es va tornar a posar per 5.
Pero bueno us dic les meves impresions en aquesta situacio.
Vaig trobarla molt equilibrada quan la ratxa baixava, es a dir ni nerviosa ni massa potent (tingueu en copmte que portaba mes de 4 hores navegant).
Quan la ratxa era molt forta vaig notar que tiraba massa de la ma del darrere, pero la vela aguanta, penso que obra bastant be.En el jibe la vaig trobar correcte suau en la rotacio, bueno nois/es no us puc dir molta cosa mes per que com ja us he dit no eren les condicions ideals per 7m.
Pero el proper dia que enganxi condicions per 7m. la probare amb la taula d'eslalom i amb la free-move i ja us dire el que.

Gracies per la vostre paciencia.
Alex.

Si eso, da una opinion completa y objetiva que yo en no mucho tiempo voy a necesitar una 5.8-6m y podria ser una opción.

Hace algo mas de un año me dejaron probar una secret de 6m no recuerdo el modelo pero no me acabó de gustar, la noté muy nerviosa y tiraba muchisimo de la mano de atras, aunque cuando terminé de navegar me di cuenta que estaba mal montada, habian metido 7 u 8 cm mas de la cuenta de alargador y estaba demasiado tensada, tenía el perfil practicamente plano. [smilie=taptap.gif]

Ya me la dejaras probar Alex [ojos]

te molt bona pinta!! no les he pogut provar...pero sembla que funcionen d'allo mes be!!

bOna compra

En cuant la pugui provar en condicions normals de free-ride fare fotos i un altre report.

Hola Alex, supongo que sera que acabo de llegar del trabajo y aun no he cenado, pero no entiendo me estas diciendo que esa secret sail te ha costado igual que una vela de 3 años de antiguedad de segunda mano???'

Si es asi, eres un crack. La vela esta chulisima felicidades, ya diras como va.

Ada a ti te costaria lo mismo, solo tienes que entrar en la web de la veleria y mirar los precios.

Uuuuum... vale Alex gracias, es que estaba flipando un poco, la verdad es que es una muy buena marca, este verano me pillare velas de esta marca.

Un saludo

N'hi han dos, una esta publicitada i es de Murcia, i l'altre no (i no es pot posar el nom) i es de barcelona.
De totes formes venen per la web, en 2 dies la tens posada a casa i en el preu esta inclos el gasto d'enviament.

Mirat la seva web i veuras models, mides i ofertes.

amb sdm monta be o costa pasar el gratil..? es veu justet....

Nomes l'he montat una vegada, i no em va costar molt d'entrar. Poder la part del top una mica, pero penso que mes aviat era per que era la primera vegada.

ekualo dijo:
sabeu si hi ha alguna tenda de windsurf que les venguin?

Ho tens a aquest link http://www.secretsails.com/secret_tiendas.php

Hi ha una botiga de Barcelona, una altra de Pals i a St pere.

Si algú va a veure-les a les botigues que confirmi que els preus son els mateixos que a la web.

Aquestes veles pinten molt be i molt reforçades.

I sobre tot alextxell despres de fer-nos dentetes volem un [vuelta.gif] report exaustiu [vuelta.gif]

El tindreu no us preocupeu, nomes necessito les condicions, que sembla que no seran avui per que encara no son les 08:00 i ja hi han 20 nussets de garbi.
[applaudit]
[platano]

Volver