quants dies heu navegat aquest 2010?

Doncs tenint en compte que jo vaig "començar" a navegar al Juliol despres de molts anys sense fer-ho, no esta del tot malament aquest 1/2 any. He navegat mes que abans en tota la meva vida.
Tot i que podria haber navegat moltes mes vegades en aquets mesos recents. Espero posarme les piles en aquest 2011

Si vols portar un control de les teves navegades, estadistiques i material, o el que naveguen els altres, registrat a MWS i de pasada et poses un quiver firma com nosaltres.
Tambe pots xafardejar les estadistiques del altres, encara que alguns (Not i Alextxell) estan amb altres nicks... [bonk]
 
Está molt i molt be xavi!!!

Jo he navegat mes , pero clar amb material molt mes gran, clar que també les condicions dels spots son unes altres. Segurament hauria navegat mes amb 5.8 pero no la tenia.

4.5 = 1 dia
5.2 = 12dies
5.8 = 9dies
7 = 36dies
8.5 = 29dies
11 = 29dies

total 118 dies [smilie=gaydude.gif]
 
Yo me lo estoy apuntando en MWS desde el 23 de Septiembre, desde esa fecha han sido 16 navegadas:
4.2 = 1
5.5 = 2
6.4 = 6
7.5 = 7

Haciendo un promedio calculo que durante todo el año habrán sido unas 55/60 navegadas.

Pero el 2011 espero superarlo y por mucho!!!!!!
 
Yo desde el 4 d'Agost deuen haber sigut unes 30, calculat a ull.

Totes les navegades amb la mateixa i única vela, 4,7. De les quals nomes he anat comode uns 4 o 5 cops [fcp]

Pel 2011 una 6.5 i a navegar molt més!

Feliç 2011!
 
deu ni dó, si que navega la gent.

jo aquest any 40 dies justos i és el meu récord, i això que em vaig perdre 2 setmanes molt bones per lesió, i un a altra que va coincidir amb una fira que estava fora, si no probablement hauria pogut arribar als 50 dies, que és l'objectiu 2011.

Realment es fa difícil combinar familia, feina i windsurf, però no em puc queixar.

he navegat 14 dies amb slalom (manta 125 lts i vapor 8,2)
he navegat 20 dies amb la 3S 97 amb veles 4,7 a 5,7
he navegat 6 dies amb 3S 76 amb veles 3,5 a 4,2
 
Es molt interessant aixo que feu de saltar de 7.7 a 5.2 , quines taules tens xavi?? que peses?
 
Jo no ho se, però poquissims!!!! Entre una lesió el 1 de gener, universitat, falta de vent i de cotxe... buffff, molt pocs dies, que valguessin la pena, els conto amb una ma [fcp]
 
Volver
Arriba