que m'aconselleu?

ekualo

Totalwind Hero
bones, disabte sem va trencar una miqueta la meva neilpryde nr 4.5, de desgast basicament, pero tinc intencio de canviarla, i no se que fer!

tinc dos opcions:

a) comprar-me una altre 4.5 per seguir amb el set de veles 5-4.5-4
b) comprar-me una 4.7, i llavors canviar la 5 per una 5.2 i la 4 per una 4.2

que opineu?quines veles em proposeu?

home tot depen del pressupost que tens i de com estiguin les veles que tens.

si les veles que tens son velles i no tens problemes de pressupost, doncs canvia tot l'equip. el tema de mesurs depen força de cadascú, d'on navegues, pes, condicions.. però la opció 4,2 4,7 i 5,2 és una opció molt correcte.

de fet, les veles que tinc petites son del 98, i tenen molta vida, normalment les utilitzo per les tramuntanes d'aqi a l'emporda, desde platja d'aro fins leucate/narbonne si mapureu!

presupost? doncs la veritat es que tinc intencio de comprarmeles de segona ma, axis que si teniu algo que us volgeu treure be de preu, en podem parlar ;)

Mira el meu cas jo tinc 3.9-4.5-5.3-5.8 pero peso 78kg i basicament las fag servir pel mateix puesto k tu.

avui ho he meditat amb el coixi, i crec que l'opcio mes bona seria canviar-me les veles de 4.5 i 4, per un set de veles 3.7-4.2-4.7, i comprar-me un pal de 4 metres, ja que el que tinc es de 4.30i sem queda llarg.

apartir d'aqi, magradaria que m'aconsellesiu models de veles per aqesta mida, jo tenia pensat amb np (combat/zone), north sails (ice/voodoo), quines porteu vosaltres?

gracies per anticipat

jo navego amb gaastra, el meu equip que és la poison 4,2 i 4,7. la 4,2 es monta amb 370 i la 4,7 amb 400 i després la remedy 5,6 que es monta amb 430 i la matrix 6,5 amb 460 que per aquesta nova temporada 2010 desapareix i amplien el rang de la remedy.

de vela més petita tinc una np zone 3,2 que en 5 anys només l'he fet servir 2 vegades, la veritat és que per aquí, per molta tramuntanada que faci amb la 4,2 vaig bé, les poison son veles que aguanten moltíssim. (clar que el tema del pes del navegant també és important, jo peso 86 kg)

Tots sou fidels a determinades marques pel que es veu... Bé, jo no vull ser menys: Ezzy i Loft 😁

No puc aconsellar sobre mides perquè gairebé sempre navego amb tèrmics suaus a Bcn...

Hola companys, jo navego amb Neil Pryde, tinc una 4,2 - una 4,7 - una 5,3 i una 6,2.
Estic força content amb aquestes veles, però no descarto cap altre marca.
Salutacions

m'estic mirant varis models, com per exemple de north sails : la superstar, voodoo, i la dr x. De neilpryde els models que magraden son la alpha i la zone, i altres marques com la loft lip wave, les goya, pero ara veig que hi han moltes marques, pero em va gracia provar les north en condicions de tramuntana forta, perque fins ara he portat neilpryde nr (una gran vela, i molt potent) i estic molt content, pero magradaria canviar una mica

Mirat las Severne, van pero k molt b i a mes son superlleugeres.

a on les puc trobar les severne per catalunya i per leucate¿?

que opineu de la velaria hot sails maui?

Jo sé que Capgirell a Pals ven Severne. Però a les botigues de Bcn no crec que et resulti difícil trobar-les.

Les Hot Sails Maui no les conec, la veritat... Se'n veuen poques, no?

De totes maneres... crec que gairebé totes les veles que pots trobar fàcilment són excel.lents... Si jo vaig amb unes determinades marques és perquè la meva relació amb qui les distribueix i ven sempre ha estat molt bona.

Aqui les pots trobar a Daffi, per mirarles. Pero si les busques per internet les pots trobar mes barates.
Si no a Capgirell (Pals), a mes sempre tenen bones ofertes, mirat la pagina web de la botiga.

alextxell, em podries pasar per misatge privat la web si us plau? mercii

cada cop que miro les severne m'agraden mes, inclos les simmer també, aixis que nose encara que fare, esperare a la proxima tramuntanada per a veure com m'aguanta la 4.5 i si es peta del tot, doncs haure de pujar a leucate a mirar tendes i per aqui als volts de girona, haviam que trobo, pero de mentres, si voleu continuar dexant opinions seran molt ben rebudes

ekualo al ozu-tarifa tenen les severne, a mes fan plan renove, pots enviar les velles y t'abonen 100-150 euros... jo ho faig amb la meva elelment... et pot sortir la vela nova de temporada pasada a 250euros...

disbte a leucate, em vaig comprar una north ice 4.5 code green del 2008 x 200eurets, i esta nova!! gracies pels consells!!

Volver