Hola Salvi jo tin una mica d'experiència per la zona , t'explico.
Jo visc a Arenys de Mar, (per donar-te una referencia) i Treballo a Canet de Mar.En un principi tenia el material a Mataró A windmataro, era un lloc una mica deixat però el companys que ho portaven van habilitar una zona fantàstica i molt ben pensada per deixar el material, El principal problema era l'estiu l'aparcament perque es una zona de bany i coincideix amb la piscina del club natacio mataró, per per desavinences amb l'ajuntament no van deixar posar canal per sortir o sigui que descartat.
Cabrera
El que et queda mes a prop es Cabrera.segurament podra parlar millor la Gemma que jo pero t'explico la meva experiencia.
Ventatges:
1Un bon spot , hi ha una onadeta a uns metres de la platja fantàstica per saltar i surfejar
2Un molt bon ambient , la gent molt enrotllada, encara que hi havia algu que reclamava antiuitat i es queixava una mica dels nou vinguts, ( el problema no érem els nou vinguts sinó l'espai)
3 Ambient molt familiar, hi havia companys amb fills que feien surf, es un bon lloc per fer surf
4 Sempre hi ha gent navegant, tant amb formula com en taules petites
5 pots deixar el material muntat
6 AL ser un Club hi ha banys i dutxes
Inconvenients
1.Com ja han comentat a l'estiu es un suplici aparcar , jo va haver-hi un dia que vaig estar a punt de marxar perquè no trobava aparcament, des de Mataró est surt mes rentable anar amb tren
2. L'ESPAI.ho poso amb majúscules perquè per mi va ser el principal inconvenient. NO i repeteixo NO esta amb condicions, jo actualment amb els anys he anat acumulant material , per tant necessitava dos llocs i ni aixi m'hi cabia, son instal·lacions velles obsoletes i no renovades des de l'any de la picor, poc espai entre les dues taules, potser soc una mica obsessionat amb aixo però per mi es important la conservació del material , tant puc navegar 3 dies seguits com per circumstancies estar dos mesos sense navegar. Es una llastima perquè tindria moltes possibilitats
3. Es car per les condicions en que esta el material, es veritat que es un club nautic i pagues el ser soci pero si fas com jo que vas bàsicament per navegar i lo altre es un extra doncs ho considero car. ( Mes que res perque si tens bastant material no esta en condicions.)
4 NO donaven classes de windsurf a l'agost
Calella de Mar
Es on tinc jo el material
Ventatges
1Bon spot m desconegut però un bon lloc per navegar
2 Molt bon lloc per guardar el material, esta en tancat amb unes gavies verticals que fan uns 100x80 a mi,m'hi cap tot el material de sobres, encarta tinc espai per alguna vela mes
3 Bon ambient entre els windsurfistes, no som gaires , però esta en Jordi que te l'escola muntada que dona classes de vela etc..
4 a mi personalment hem queda a 10 min de la feina
![platano2 [platano2] [platano2]](/foro/smilies/platano2.gif)
, el divendres vaig sortir a les 15h i com tenia el material montat del dijous a les 15.20 ja estava a l'aigua.
5 hi ha per rentar i deixar el material montat
6 Com es un club Igual que cabrera hi ha banys i dutxes
Inconvenients
1 Potser el principal es que no som gaires navegant, hi ha molt bon rotllo entre tots, pero hi ha mes gent navegat a cabrera i evidentment malgrat.
2 a l'estiu pot ser un problema per aparcar però jo he agafat plaça dons el club per 30 E l'any i no tinc cap problema i es pot deixar molt a prop per carregar i descarregar.
Malgrat
Ventatges
1.2.3.4.... L'spot i l'ambient , evidentmetn es el millor lloc sempre hi ha algú a l'aigua si hi ha unes mínimes condicions
Inconvenients
quan hi vaig anar jo no hi havia espai per deixar el material, hi havia llista d'espera i com tenia pressa i no tinc possibilitats de deixar-ho a casa
![vieja [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]](/foro/smilies/smiley_1140.gif)
doncs no em vaig poder esperar.
Em queda un mica mes lluny , però des de Arenys quasi igual que Cabrera, però aquest no va ser el motiu per no deixar el material,
Si un dia vols venir a Calella per veure com esta el material em fas un truc i quedem, cap problema
BUFFF quin rotllo,
![roto2gaydude [roto2gaydude.gif] [roto2gaydude.gif]](/foro/smilies/roto2gaydude.gif)