Què tal Mataró? / Maresme

y que tal de mataro para abajo? vilasar? premia? masnou? badalona? que posibilidades de escuelas y sitios para guardar el material?
 
Tarifes CN Cabrera.

Opinions?

Tarifes:
entrada - 350 euros.
quota mensual 1 lloc - 56,67.
Quota mensual 2 llocs - 76' 67.

Un pèl caret, no trobeu?
 
salvi dijo:
Tarifes CN Cabrera.

Opinions?

Tarifes:
entrada - 350 euros.
quota mensual 1 lloc - 56,67.
Quota mensual 2 llocs - 76' 67.

Un pèl caret, no trobeu?


Collons!!! entrada hem semba correcte , sino seria impossible tenir uns socis minims sempre..

pero 680 anuals caram!!! Deuen tenir unes bones instalacions! que pagas a barna?

Ja t'ho vaig dir que la zona de Mataró no era "trigo limpio" [qmeparto]

D'ocata en vaig coneixer un que venia sempre a malgrat.. era del club ocata pero venia a malgrat [bonk]

Per cert a Mataró ha entrat be ahir i avui no?
 
A Ventgrat et demanen 600 euros any (el primer any)... A banda d'això, tenen llista d'espera o, millor dit, el criteri d'acceptació de nous socis és quelcom particular... No accepten el primer que arriba de forma imparcial, sinó que la junta delibera i decideix qui entra i qui no, en funció de criteris personals (si és un conegut, si és un pro, etc.).

A mi mai m'havien preguntat a què em dedico ni qui sóc per entrar en un club... És així companys, les coses com són.

Ep, i no estic criticant la política del centre... Ben fet que fan, que coi!

Almenys t'ho diuen a la cara i ben clar. Honestos i transparents. Ara, club elitista... ja sigui per limitacions d'espai o el que sigui.
 
Caram.. be jo vaig ser acceptat sense preblemes no hem coneixien de res i aixó que era un suuuuuper novato d'aquells d'arrosegar la taula per la vorera.. [bonk]

El que si es cert es que está a tope...
 
HOla , ahir vaig preguntar si quedaven varades lliures i encara n'hi han 1 o 2 , refernet als preus,
quota entrads soci 380 ( es paga un sol cop)
Quota entrada aparcament 60 ( es paga un sol cop, es pel comandametn a distància)
Quota soci+ conjugue 483 per tot l'any per va disminuit segons pasa l'any a dat de ahir 316
Guixeta: 29 ( jo no en tinc )
Espai surf ( Gàvia) 163
aparcament anual 28

Espero que hagi estat d'utilitat.
 
Volver
Arriba