Quedada setembre '09

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
A veure si concretem un dia i encertem amb la previ.
 
jo si puc també m'apunto, encara que ha de ser abans de l'11 peerque despres marxo de vacances a Serdenya(sense material [muro] [muro] , pero ja he localitzat alguenes escoles de wind per llogar maerial [platano2] [platano2] [platano2]
Salut i bon windsurf
 
Ui! Sardenya, guapíssim... Tinc entès que es fa wind a Porto Pollo. Ah! Com ja deus saber a la ciutat de l'Alguer parlen català (un "vestigi" de la conquesta de jaume I al segle XIII)... curiós.

Creuem els dits pel proper cap se setmana. A saaaaaaaacccc!!! [heavy]
 
Ara que ho miro jo ho tinc xungo!

Si no quedem el primer finde (dia 5-6), crec recordar que el seguent estic 4 dies per Andalusia amb familia, el finde seguent per C.de la Selva amb mes familia i el seguent en teoria tambe tinc algu pero ja passare que mestan deixant sense findes [aiba]


Si señor la Lip Wave va molt be! Pero la meva nomes te 4 o 5 banys... Aviam si aquest hivern la mullo mes!
 
Entonces ¿que os parece?, ¿hacemos un primer intento de quedad para este sabado dia 5 como propone enrik?

Si la previ es buena yo tambien me apunto!
 
Per mi ok, no hi ha problema per dissabte dia 5.
Fem entre tots un esforç per fer una trobada memorables com aquelles
que descriu en Salvi ................................

ja queda menys !!!!!!!!!!!
 
Dissabte dia 5 els dos "Pingüinos" també s'apunten.
Tot i que si fa molt molt de vent...potser nosaltres farem de públic amb una cervesa al bar....
 
Jo tambe m'apuntoooooooooooooooooooooo, ja tinc ganes que arribi dissabte
[heavy]
[heavy]
[heavy]
 
Gracies Salvi....

Tenim una 4,7 que crec que també ens podrà ajudar en cas de moolt de vent....no?
Finalment aquest cap de setmana ni Platja d'aro, ni Malgrat...així que des de que hem arribat fa dues setmanes de Fuerteventura no ens hem pogut ficar a l'aigua, imagino que el dissabte, encara que sigui amb la "burbujita i els manguitos", ho provarem!!

Salut!!!
 
l'esperança es l'últim que es perd ................
segur que tenim sort i trobem algun lloc adequat per a tots.
jo confirmo la meva assistència ..............
ja serà mala sort que després de la setmana de vent que tindrem a sant pere,
pel dissabte no bufi, Peró ...................................

Tenim una previsió d'assistència a dia d'avui ?
Quant serem?
 
Volver
Arriba