Qui ha provat el SUP?

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
optimised-french-sup%281%29.jpg
 
si que t'han crescut rapid les rastes salvi..... [risas]
 
Jo sí que he provat el SUP, i m'ha agradat molt, tant per fer travesies els dies que no hi ha vent ni ones com el dia de petites ones sense vent. (molt més senzill que el surf) això sí, el meu nivell és molt i molt baix.
 
Yo lo he probado y la verdad que es una gozada cuando tienes olitas y poco viento..... lo que debe estar muy chulo es el sup por la zona de la costa brava para poder hacer travesías.
 
Vinga obrim el debat...
Jo tb ho vaig provar sense onades y va estar bé per anar amunt i aball de la platja, pero ho vaig trobar aborrit.
La taula es un trasto y per aixó ja tinc l'equip de wind ;)
Per mi no es compatible amb el wind, ja que a la mínima que faci algo de vent costa molt anar contravent remant. Si vols onades ja has d'anar a puestos especifics de la costa on dificilment puguis alternar wind amb sup. Jo no tinc temps per dedicar al wind com per a més a més afegir el sup.
Per últim trobo el material molt i molt car.

Gas
 
Hola Enrik, Ets tu? ens vam conèixer a la Ballena, soc Oliver amic de Carles i un enganxat pel SUP.

Me'l vaig comprar fa aprox. 1 any i mig sense provar-lo, ja sabia que m'agradaria. Havia llegit a MardelCoral que va ser dels primers en escriure a la web del tema. Sempre m'ha tirat el surf aixi que hem vaig arriscar.

Ara dec portar 100 dies de SUP i q duri... queda molt per aprendre.
 
Volver
Arriba