¿Quienes vais a ir a la Surf Alegre? (VER NOTA PAG. 2)

Sí y además se ha de hacer el reparto de camisetas entre los que me han enviado un privado.

Os explico, seguramente uno de los secret sails estará por allí el sabado y nos dará camisetas pero está pendiente de confirmar.

En cuanto me lo confirmen os aviso y quedamos a una hora concreta.
 
Enrike dijo:
Sí y además se ha de hacer el reparto de camisetas entre los que me han enviado un privado.

Os explico, seguramente uno de los secret sails estará por allí el sabado y nos dará camisetas pero está pendiente de confirmar.

En cuanto me lo confirmen os aviso y quedamos a una hora concreta.


Bueno a ver si queda alguna XL para cuando llegue el domingo jejeje
Ya me veo intentando hacer amigos con todo el mundo que lleve una camiseta Secret...
- hola wenas, de totalwind? a no perdona... a por otro jejeje

Gas
 
enrik dijo:
Enrike dijo:
Sí y además se ha de hacer el reparto de camisetas entre los que me han enviado un privado.

Os explico, seguramente uno de los secret sails estará por allí el sabado y nos dará camisetas pero está pendiente de confirmar.

En cuanto me lo confirmen os aviso y quedamos a una hora concreta.


Bueno a ver si queda alguna XL para cuando llegue el domingo jejeje
Ya me veo intentando hacer amigos con todo el mundo que lleve una camiseta Secret...
- hola wenas, de totalwind? a no perdona... a por otro jejeje

Gas

Yo tambien hare iguaal, y contando que tengo 15 años, la gente pensara.."que me esta contando este niñato?! [risas]
 
jo no veig previsio en lloc :(, xo disbte em dexare veure x alla, i diumenge tambe, pero per la nit, tinc un sopar a girona, amb lo bonic i divertit q es pasaru alla al camping...
 
COPIO EL MAILING DE MR. MÀRIUS:

"Hola Surfers!
Un any mes, arriba la ja mítica concentració de windsurfistes, la SurfAlegre. Aquest pròxim cap de setmana, fira de windsurf, concentració de furgos, festa nocturna i espectacle de la prova del campionat del món (que va començar dimarts) amb Albós, Dunkis, Pritchards, Finnans... etc, passejant pel càmping de "La Ballena Alegre"....

Veure vídeo primera final feta el mateix dimarts:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A la fira, busqueu-me a l'estand de la botiga de Celrà, "Sailboards Girona" i de les taules "RRD". Serà un plaer mostrar-vos l'impressionant desplegament de material d'aquest any."
 
Una mica tard pero aceptem pop com a animal de companyia. Aqui ja en fa uns cuants dies que en parlem.
 
PROPUESTA QUEDAD PARA EL REPARTO DE CAMISETAS:

¿Que os parece si quedamos todos por la zona de expositores el sabado a las 11h de la mañana?
 
Enrike dijo:
PROPUESTA QUEDAD PARA EL REPARTO DE CAMISETAS:

¿Que os parece si quedamos todos por la zona de expositores el sabado a las 11h de la mañana?

Por mi perfecto, pero ponte algo que te identifique [sherlock.gif] un bañador rosa o algo así, que no nos conocemos... es broma.
Estaria bien a las 11 delante de los lavabos de la zona de los stands, ¿no? mejor que delante del stand de JP-Neilpryde, Naish... no sea que nos metan polonio en la barbacoa [smilie=taptap.gif] etc

Saludos
Fernando.
 
Hola , per mi ok a les 11h està bé
A veure la previ si s'hanima
 
Alex igual avui pujem a navegar per la zona de empuria-brava... si no entra i vaig al pwa et faig un truc.
 
aixó vol dir que no entrará.... [meparto]

quin temps fa per alli?
 
Volver
Arriba