quina planxa em recomanarieu?

ferransu

Totalwind Fan
Mensajes
111
Puntos
0
suposu que hus pot ajudar saber el meu nivell:
peso 62 kg, de veles tinc np zone4.4/no zone5.3/np solo 6.0/np solo 7.0
faig el water start, poso els peus als straps i menganxo a l'arnes sense problemes, i la trasluchada de tant en tant en surt una de bona. de moment vaig amb una bic se series de 130 litres i algun cop he probat planxes de 105 a 110 litres i hi he notat força la diferencia i cap a bo, es a dir que crec que la proxima planxa auria de ser una d'aquest volum per aixo us deixo una llista de les planxes que m'estic mirant.

dubto entre aquestes planxes, algunes son noves i d'altres de segona mà:
-tabou rocket 105l de l'any 2007 2mà(a discutir amb el venedor pero per 980€ em ven la planxa, una vela gaastra 3.3, mastil, botavara i 3 arnesos)
-f2 chili 107l de l'any 2007 2mà(500€)
-exocet cross 106l de l'any 2008 2mà(690€)
-f2 sx windows 105l de l'any 2006 nova(500€)
-fs spyce 106l de l'any 2008 nova(800€)
-jp freestyle wave 107l de l'any 2009 nova(975€)
-jp freestyle wave 107l de l'any 2008 nova(850€)
-jp freestyle 108l de l'any 2008 nova(850€)

moltes gracies gent esperare la vostra resposta

bon vent pels qui hi vagin avui a la tarda
 
Bajo mi opinión:
-tabou rocket 105l de l'any 2007 2mà(a discutir amb el venedor pero per 980€ em ven la planxa, una vela gaastra 3.3, mastil, botavara i 3 arnesos)
¿Realmente necesitas una vela tan pequeña y tres arneses? aun así me parece que piden demasiado. Antes que la rocket (que es buena tabla) yo me miraria una 3S 107 que es mucho mas divertida.

-f2 chili 107l de l'any 2007 2mà(500€)
Las tablas de freestyle planean rapido pero no pasan demasiado bien el choppy

-exocet cross 106l de l'any 2008 2mà(690€)
Dicen que las exocet son tablas muy tecnicas

-f2 sx windows 105l de l'any 2006 nova(500€)
Esta es de slalom, no te la recomiendo
-fs spyce 106l de l'any 2008 nova(800€)
Buena opicon, creo que lo ideal es una freevawe ya que son muy polivalentes
-jp freestyle wave 107l de l'any 2009 nova(975€)
-jp freestyle wave 107l de l'any 2008 nova(850€)
-jp freestyle 108l de l'any 2008 nova(850€)

moltes gracies gent esperare la vostra resposta

bon vent pels qui hi vagin avui a la tarda[/quote]
 
yo te recomiendo la f2 spice, yo la tengo en 116litros, es mi tabla grande, y estoy encantado con ella

pero tambien he probado la tabou roket de 105-115litros, la tiene mi hermano, y es muy rapida, tambien va muy bien

las JP son muy fragiles
 
freestylewave y si no hay problema de pasta, la del 2009
 
moltes gracies pels vostres concells, la veritat esque anava ben perdut perque mirava les descripcions de cada model de planxa a la web oficial i a cada web te la venen com la millor planxa del mon
ara ja mha cadat clar la f2 spyce o la freestylewave i dieu que la tabou tambe es bona, el que no en tenia ni idea esque les jp fossin fragils [ojos2]

insistir una altre vegada gràcies!
 
ferransu dijo:
moltes gracies pels vostres concells, la veritat esque anava ben perdut perque mirava les descripcions de cada model de planxa a la web oficial i a cada web te la venen com la millor planxa del mon
ara ja mha cadat clar la f2 spyce o la freestylewave i dieu que la tabou tambe es bona, el que no en tenia ni idea esque les jp fossin fragils [ojos2]

insistir una altre vegada gràcies!

hola ferransu, jo no descartaria la JP tant alegrament, si fots un "mastillasso" a la proa trenques qualsevol taula, el que tenen les JP pel meu gust és que son molt dures i força tècniques per arribar a treure-li tot el potencial, això sí, són taules molt ràpides.

però evidentment jo et recomano les tabou 😁

com be diu l'enrike tens dues opcions dins la gama 105 -110 lts


tens la rocket, que és una taula ràpida, fàcil de jibe i molt còmode. una taula ideal pel que fa la majoria de la gent.

després tens la 3S que és una taula més "freewave", força ràpida però una mica més tècnica per arrencar al planeig, però molt més fàcil en el salt i condicions amb més onada, especialment si jugues amb 2 aletes de diferents mides.
 
Jo vaig provar la rocket de 1oo litres aprox. i em va semblar hipernerviosa i tècnica.

Molt diferent de la docilitat que recordo de la meva antiga JP Xcite 105.

No és més que una apreciació personal.

També he de dir que em declaro un enamorat de les c2. Fàcil i amb gran sensació de control quan vas de pressa.
 
con tu peso y por tu nivel segun dices, quizas deberias mirar una 97-99 lits de freestye, ya que una 106-107 se te va a quedar grande a nada que suba el viento y mejore un poco tu nivel. Tienen mucha manga y con 62 kgs sobran litros para drizar y planear pronto.
 
per tant em recomeneu esperar una mica a millorar amb la que tinc ara i despres comprarme una de entre 90 i 100 litres pel que veig no?

moltes gracies per a vostre paciencia

bon vent!
 
El inconveniente es que una 90L no te aguanta la vela de 7m, creo que lo ideal para usar todo tu rango de velas es una 100-105 y dos aletas la original y otra un poco mas grande para la vela de 7m

O dos tablas, la 130L para viento flojo y una 90L para viento medio
 
entès dons aixis una 90 perque la de 130l ja en tinc una i de moment esta amb força bon estat.
dons ara que ja se mes b el que necessito tornare a mirar preus.

bon vent
 
m'he estat mirant preus segons el que em vau dir vosaltres al forum i m'he trobat amb la oferta de la starboard kode de 94 wood(94 litres) del 2009 a 690€.
que men diueu? l'agafo?
m'agradaria saber exactament de quin programa és, mha semblat entendre que era de freestyle wave però el meu anglès no es prou bo com per estar-ne segur.

com ja vaig dir al principi peso uns 62 kg i ara vaig amb una taula de 130 de freeride, algun cop he probat taules de 100l i hi anava molt bé. el meu nivell és waterstard, arnes i foodstraps dominats i en proces de fer la trasluxada (mhen surten 2 de cada 5), també se fer l'helitack i alguna maniobre senzilleta de freestyle peró diria que aixo no es massa important

moltes gracies per la vostra ajuda i per suportar el meu rotllo.

espero les vostres respostes impacienment

Bon vent!
 
la kode es una planxa que la consideren de wave en els seus volums petits, pero la de 86/91litres cap a munt la consideren de freewave, jo la vaig provar i em va agradar moltxim, pero no me la vaig comprar pq em surtia un ull de la cara, pero aqesta oferta teva es molt bona!! aprofitala ;)
 
nois ja sta ja tinc taula nova! m'he cadat la starboard kode k us havia parlat, aquest diumenge passat la vaig poder probar i perfecte! [platano] [neng]
amb moltes ganes de poder tornar a ferne k akesta setmana he estat dexamens i necessito un bon dia nevegan

bon vent!
 
Volver
Arriba