regata popular a port de la selva

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
Aquest dissabte tindrà lloc a la platja gran de Port de la selva una regata popular de windsurf oberta a tothom, grans, petits, principiants, pros... la inscripció és gratuita i per part de l'escola de windsurf del poble es facilitarà el material a tots aquells que no en tinguin. La qüestió és ser el màxim de gent possible i que tothom pogui gaudir de les sensacions d'una regata on el més important és participar i passar-s'ho bé.

en principi, si les condicions acompanyen, (esperem que entri tramuntana) es reuniria a la gent a les 12:30 davant de l'escola que la trobareu just a l'entrada del poble.

en la pàgina de l'ajuntament, http://ca.elportdelaselva.cat/agenda-dactivitats/?mes=5&any=2010&dia=29 podreu veure totes les activitats que es van fent i es faran al poble.
 
Que xulo, llastima jo vaig al sur, si no m'hi apuntava.
 
Hola Jordi, creus que hi entrarà tramuntana dissabte? Per cert, quin tipus de material deixaran?
 
hola, la previsió no està tant clara com dies enrera [36.gif] però l'esperança és l'últim que es perd. respecte al material que es deixarà en principi és el de l'escola (tabou-gaastra) de totes maneres, ho hauries de preguntar a en Xavi, el pots trucar al seu móbil ell t'informarà millor. 685 198 193.
 
Gràcies Jordi, esperem que acabi entrant...la previ segons widguru no és del tot dolenta (15 knots), xò el meteosim no pinta bé, a veure com evoluciona...
 
Aquí ningú tira cap foto mai o què??? [risas]

Vinga, aquests reporters!!!!
 
hola a tots, la regata tot i la falta de vent va anar prou bé, evidentment varen fallar els pros que varen marxar cap a leucate a buscar vent, tot i que en ramón pastor sí que es va quedar per donar-nos una lliçó, tot i que sense vent ni la "manta" ni la "vapor" tiren, això sí, quines maquines, a la mínima surten disperades.

en total va haver una 20 d'inscrits, la majoria beginers i es varen poder disputar un parell de manigues més o menys decents de vent (tot i que amb dificultats per mantenir el planeig) i la final va ser totalment desventada, però el de menys era el resultat.

de moment no tinc fotos, jo no en vaig tirar, per que vaig participar i en xavi ha tingut problemes amb la càmara, hi havia altra gent que sí en va fer i si me les envien les publicaré.
 
Volver
Arriba