Riumar/Trabucador per el dissabte?

muy fácil no parece, eso es lo bueno de tenerla montada en el club que te dedicas analizar la bolsa que hay entre el tercer y cuarto sable,....

Not que has hecho para solucionar el acojone de cuando te montas en la formula, te pasan con slalom???

radjo dijo:
muy fácil no parece, eso es lo bueno de tenerla montada en el club que te dedicas analizar la bolsa que hay entre el tercer y cuarto sable,....

Llevas razón nos dedicamos a unas cosas....

El acojone se supera con el tiempo, lo que al principo acojona luego te gusta, aunque te digo una cosa yo con la 8.5 voy mas inseguro que con la 11, la vela pequeña se mueve mucho es como mas inestable.

Con la 11 he vuelto de la pilona de malgrat hasta el club de un solo largo, al largo a toda leche.
Eso si, mis primeras sensacione fueron , necesito un casco , me voy ha hacer daño, etc... pero cada vez le pillas mas el truco.

carli dijo:
alextxell dijo:
Para los formula [jodete], por cierto 16-20 nuditos en Miami platja, impresionante.

Alex, modera lo que dius!!!!! [smilie=taptap.gif] respecta els companys. Pensa que els comentaris escrits es poden mal interpretar. No es lo mateix comentar-ho en persona que fer-ho per escrit.

Jo crec que es una modalitat molt interessant, igual que slalom, freestyle, wave, etc...

Pensa que hi ha gent que no te la sort que tenim alguns de navegar sovint, I SOBRE TOT BON ROTLLO QUE LA GENT DEL WINDSURF SEMPRE ENS HA RECONEGUT PER SER GENT MACA..

Jo tampoc no vuy mals entesos, es un comentari.

[jodete]

Si vols un foro de nenetes apuntat a :

www.happyfriends.com

Que ens coneixem tots home.....no fa falta ser tan finet, per sort tinc relacio amb cuasi tots els foreros i penso que ningu s'ho a pres malament.
Et recomano que visitis altres foros i veuras que no es per tant, els foros necessiten algo de moviment si no son aborrits.
[smilie=star-wars-smiley-023.gif]

jo estic mooolt enfadat... estic pensant en publicar una altre foto del cul per venjar-me!! [fcp]

Alex,
por alusiones y para zanjar el tema, porque te conocemos nadie se lo toma a mal, pero tampoco tienen mucha gracia y de esto último se trata, además tu eres un Moderator. [meparto]

OK, no problem. No entenc per que us poseu aixins per un emoticono, pero bueno si algu s'ha sentit ofes donçs li demano disculpes.
Jo no crec que donar una mika de canya en el foro sigui dolent es mes penso que es necessita si no el foro perd una mika de gracia.
Aixo es un subforo i penso que bueno, es pot donar una mika de joc, pero repeteixo si he ofes a algu donçs li torno a demanar disculpes.
Dit aixo i no siguent la primera vegada que sem diu lo de que em moderi en els missatges, demano a l'administrador que em dongui de baixa con a moderador. Continuare escribint en el foro pero penso que no te rao de ser que continui com a moderador, ja que no coincidim en la forma de tractar el tema.
Gracies.

Alex, estem encantats que estiguis al foro no arribis aquestos extrems. Sols a sigut un comentari i la veritat que t'ho podria haver fet per mp.

Ets dels pocs moderadors que estas al peu del caño i a mi particularment m'agrada ja que fas moue el debat i consultes [smilie=worship2.gif]. Pero pensa que som els moderadors i tenim que ser mes neutres pero tambe hi ha de haver coña sino com be dius seria molt aburrit.

Donem el tema per tancat, i no ens calentem mes el cap.

esto se soluciona con una buena navegada y unas cervecitas a ver si ponemos ya en marcha la trobada de inicio de temporada Moderadores [cheer.gif] y nos abrazamos y,..... [egipto.gif]

radjo dijo:
esto se soluciona con una buena navegada y unas cervecitas a ver si ponemos ya en marcha la trobada de inicio de temporada Moderadores [cheer.gif] y nos abrazamos y,..... [egipto.gif]

eso eso, una cervecitas, uns [porreta] y una [windsurfing.gif] cuando hacemos la trobada !!!!! el domingo podriamos quedar, el sabado me va mal..

es lo que pasa cuando falta el viento.....

Enrike al final hoy entró para big one, un rato! [applaudit]

urggggggg y yo currando

a ver mañana o el jueves si entra, ya llevo mas de 1 semana sin navegar con un min de condiciones y el mono emoieza a apretar

Volver