Sabado 20/07/08

rikywave

Totalwind Gurú
El sabado en Trabu hay buena previ,a las 11 de la mañana marca 11 nudos con rachas de 14 y va hasta los 16 conrachas de 20,en definitiva un buen sitio para salir el sabado,durante todo el dia.Estos datos han sido extraidos del windguru pro,ya veremos si se cumplen o no. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Ya lo tengo claro,cuando entra del S o SE,SO hay que ir al S,cuando entra del N hay que ir al norte.

radjo dijo:
si la verdad es que no tiene mala pinta el amigo trabu, Riky

Hola fiera,como andas???has desaparecido durante la semana,te queria decir si tienes un mastil de 4.60 por ahi,(el mio lo rompi intentando separarlo,tengo solo la parte de arriba),llamame y hablamos y te comento lo que pueden hace 60€,jejeje,se que me mataras pero.....jejeje.Llamame y hablamos.
Por cierto,te apuntas este sabado sabadete?

Bona noticia! Jo ja ho veia tot perdut pero la cosa ha canviat!! A sagaro per dissabte hi ha una previ cullonera!!

http://www.windguru.com/es/index.php?sc=48892

Parlem de 16 a 20 constants al llarg del dia, amb ratxes fins a 18-25 depenent de l'hora! Ojala sigui de 25 en amunt, aixi trec la 4.7 per 4t dia! [heavy] [neng] [neng] [platano2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [ojos] :mrgreen: 😁 [qmeparto] [qmeparto]

Divendres no pinta res... pero intentare pujar aviat que mai se sap...

I aquesta es la previ Costa Brava http://www.windguru.com/es/index.php?sc=39 que es dona en un punt a 2 km mar endins... pero just al costat de saga pel que es veu [bonk]

No sigueu tan localistes! Que la garbinada també arribarà per a aquells que pugin a Pals, a Malgrat, a Platja d'Aro... i per als que ens quedem a Barcelona o Catelldefels!!!

Serà dissabte... Aneu fent estiraments... [heavy]

eiiiiiiiiii companys, jo dissabte estare a hospitalet de l'infant si algu s'anima.

Sabeu si entra bé el garbí a Riumar, només he navegat allà algun cop amb mestral, però no se com entra el garbí....

fern dijo:
Sabeu si entra bé el garbí a Riumar, només he navegat allà algun cop amb mestral, però no se com entra el garbí....

El garbi entra mijor a Trabu que a Riumar i el Mestral entra mijor a Riumar que a Trabu.

Enrike dijo:
radjo dijo:
jo em quedaré a altafulla

La previ parece que no está mal para Altafulla.

Yo me quedo en Barna, si en altafulla no sube acercaté si puedes y por curiosidad a Torredembarra a ver allí

Enrike... avui divendres un dia ideal per a tu, que saps apreciar les suaus marinades ;-)

salvipardas dijo:
Enrike dijo:
radjo dijo:
jo em quedaré a altafulla

La previ parece que no está mal para Altafulla.

Yo me quedo en Barna, si en altafulla no sube acercaté si puedes y por curiosidad a Torredembarra a ver allí

Enrike... avui divendres un dia ideal per a tu, que saps apreciar les suaus marinades ;-)

jejeje cierto, puede que me retrase media hora pero como mucho a las 16h estoy en el agua, no fallaré

Salvi ¿vas a venir hasta el CMV navegando?

quote="radjo"]jo em quedaré a altafulla[/quote]

jejeje cierto, puede que me retrase media hora pero como mucho a las 16h estoy en el agua, no fallaré

Salvi ¿vas a venir hasta el CMV navegando?

No, no... per rematar la setmana he hagut d'anar a IKEA. Apassionant... i els arbres, com es movien [muro]

Mira quina gràfica més maca... a les 15 h. uns bons 17 nusos, després ha anat baixant... i a les 4 estava en uns perfectes 14 nusos per a l'Enrike! [saludo]

Adjuntos

• windgraph_small.png
    windgraph_small.png
    2,1 KB · Visitas: 260
Us deixo aixo (foto al final) perque aneu treien saliba per quan dema fagi el report ;)

Les fotos son dels ultims 5 minuts, els ultims bordos del dia... ja estava massa mort per continuar a allò de les 4 i mitja...

No haver dormit la nit anterior, veure la sortida del sol, com entra vent a les 10h, i a les 11 a navegar! Al final mig marejat, desidratat, amb gana, el mastil que no es separa... sense forces, golpejat, magullat, amb rascades, cansat, total, mes mort que viu... sort que em vaig cruspir 2 calipos a mossegades a mig recollir

[saludo]

Dema report!

Adjuntos

• DSC_3637.JPG
    DSC_3637.JPG
    2,4 MB · Visitas: 251
lluis_lovewind7 dijo:
Us deixo aixo (foto al final) perque aneu treien saliba per quan dema fagi el report ;)

Les fotos son dels ultims 5 minuts, els ultims bordos del dia... ja estava massa mort per continuar a allò de les 4 i mitja...

No haver dormit la nit anterior, veure la sortida del sol, com entra vent a les 10h, i a les 11 a navegar! Al final mig marejat, desidratat, amb gana, el mastil que no es separa... sense forces, golpejat, magullat, amb rascades, cansat, total, mes mort que viu... sort que em vaig cruspir 2 calipos a mossegades a mig recollir

[saludo]

Dema report!

Lo esperamos ansiosos Lluis

Volver