sabado 8 y domingo 9 garbí en malgrat

bueno 3 horetes amb 8.5 a mort 14-16 nussos, a CASTASSSSSSS. 0 euros en gasoil [platano]

A badalona desde les 14h amb 7.3, després a les 6 va pujar i s'anava perfecte amb 5.9!! però ja vaig plegar..

A maaró va entrar suau, , xof xof fins les 6 aprox, despres perfecte per 7,5 , planejant a saco amb la 160l fins les 20.30

al final un bon cap de setmana.... ahir amb 6.5/7.5 i avui 5.8 fins que ha mort.

Dema sembla que será el plat fort...... si tot es compleix faré 6 de 6 sense treure la formula [meparto]

Saluti!

ostres a Cadaqués feia moolt temps que no entrava un garbí tan fort.(parell d'anys) de 13:00 a 14:30 amb 5.2 i s'ha posat fort, he muntat 4.7 i a les 17:00 he hagut de plegar pk cada cop estava més fort. s'ha posat per 4.2 i a hores d'ara encara estan enxufats allà!!
llàstima no hi ha cap foto pk a l'igua hi havia espectacle....
la nota negativa trencament de fibres a l'isquio.... 10-15 dies de repòs pfffff [aiba] [muro]

Vaja sento lo dels isquios, jo he estat a malgrat, he arribat a les 15, hi havia 16-17 nusos, a la mitja ha baixat fins als 12. un dessastre, punchasso total. [muro]

ha estat una llastima lo de malgrat la veritat es que jo només tenia una horeta i he tingut la sort de enganxar la pujada...

Han navegat desde les 12 a les 4 amb 6.5.

No ens hem vist pas oi?? eres al ventgrat o a les palmeres del fons?

Estaba al ventgrat em sembla, erem uns quants, la majoria guardavan el material al angar de la platja. jo tenia el cotxe a sota els porxos de uralita. he navegat, m he donat un bany, amb una neil pride search taronja y la tabou 3s 97. he fet 4 bordos, he estat l ultim wind en sortir de l aigua pk he deribat una mica i he preferit ceñir que arrosegar el mat per la sorra. Es la primera vegada que hi vaig pero no he tingut sort.

per cert xavi,,, quin desastre no??? curat'ho be i paciencia..

no m'hi he fixat.... jo diuia una ezzy 5.8 carbassa pero només de 14,30 a 15,30 apx..

ha mort de cop, cosa que no sol pasar normalment fa una baixadeta al mitgdia i torna a pujar.

El busca ha donat fins a 28n de xaloc a san pere???? a cadaques era garbi o mitgjorn?

doncs nosaltres (En Ferry i jo), ahir a sant pere vàrem triomfar ........
A sant pere des de les 11:30, al principi uns 16-18 .......
al final 25 (ratxes de 30).
jo vaig començar amb 6.0 , a les 14:00 mes o menys vaig muntar 5, però ja
va començar a endurir-se el tema i vàrem plegar a les 15:30 mes o menys.
Els estels del Kiters desapareixien .................... (glups), vaig poder veure
unes quantes mar que anàvem mar endintre (com la peli d'amenabar [meparto] )
La prova :
SantPere.jpg

pues en altafulla han hecho 25 nudos con 4.4 y 87 litros una olas espectaculares [porreta]

mentira [crybaby.gif] nada de nada, el sábado bajé con la fórmula y 9m a las 16h pensando que iba a subir y nadaaaa, no pasó de 7 nudos, aunque si que hizo algo más a las 12, pero pensaba que subiría...

bueno me fui adaptando a la tabla y vela para cuando pegue de verdad, trasluché y viré varias veces, la verdad es que la vela de 9.0 la encontré ligera...

en fin mañana me voy a escocia de vacaciones una semana a emborracharme con whisky y cerveza falta que el finde entre de garbí en altafulla y sea el único día en todo el verano y enncima me lo pierda para que opte por el suicicdio.

ja ja ja radjo, no desesperes.... con esa tabla y 11-12 nudos te lo vas a pasr muy bien en altafulla.

Joer con san pere ayer... no es normal ese pedazo de se..

Garbinassu ahir per 4 metres a Saint Peter Fisherman. Nosaltres vem començar amb 6m a les 11 del matí però a partir de la 1 o les 2 es va enxufar molt.
Pels que treballem durant la setmana i veiem tots els reports d'entre setmana... un diumenge de sol, caloreta, poca gent i molt de vent.... no té preu! El finde que ve sembla que entra mestral...aviam què passa....

Volver