Sabado tramuntana... el dia de la marmota?

xavibal dijo:
not dijo:
Otia , els que han de tornar avui deuen estar atrapats amb el foc... totes les carreteres tancades per travesad de fr a esp... [sorprendido]

quin desastre.

Pels pèls.

He navegat de 10 a 12 a Port la Nouvelle. A les 13 passava per la Jonquera quan començava l'incendi (Jo no fumo eeeh).
Mentre navegava al Riuet (14 -16 h), s'ha fet fosc. He desitjat que parés el vent encara que em quedés tirat al mar.

Not, espero que poguem coincidir de nou amb més calma.

Salut,
Jo també era al Riuet. Segur que ens hem creuat. Al haver de pujar sol per un dia he optat no anar tant lluny al veure que bufava. He hagut d'esperar una hora que afluixés una mica,perquè quan he arribat (11) anaven amb 4.0. De 12 a 16 amb 4,7. Algun moment just, a la ratxa passat. De taula passadísim (125L)com sempre amb condicions de vela petita. es el peatge per poder drissar quan el waterstart s'encalla. [fcp] .no coneixia el lloc i s'agraeix el bar a peu de sorra [cervezas]

Bones,

Jo vaig estar els dos dies a Leucate, concretament a Les Dosses, etang gran al costat de teleski. El Dissabte de 13 h a les 18 h bastant be amb 86 l i 4,7 i el diumenge a primera hora de 9 a 11 be pero despres va pujar i no vaig fer res.

La moguda va ser tornar, a les 15 h agafavem la autopista a Perpignan i 3-4 hores de caravana, ens van desviar per l'incendi per Prats de Motllo i van entrar per Camprodon arribava a casa a les 23 h... [shot] i gracies que no ens vam desviar per Portbou que encara seriem alla.

Ufff menuda movia con el incendio

En Probou parece que han muerto un padre y su hija al intentar saltar al mar desde un precipicio al verse atrapados por el incendio en la carretera, hay varios heridos.

Ayer, estuve por francia (no para navegar...), a la vuelta te enviaban a carcassone para luego bajar a andorra... al final conseguí seguir hasta perpinyan, luego dirección puigcerda, tunel y autopista gratis hasta BCN, la verdad que se han comportado muy bien.
Total 3h de viaje adicional y 7000 hectarias destruidas, la gente no tiene verguenza, da pena.

Ja ha passat alguna altra vegada que en la primera tramuntanada d'estiu hi ha un incendi a les Alberes. Esperem que la propera d'aquest any no sigui tan catastròfica.

Bueno ayer garbinazo para 6.7... y hoy espectacurlar dia de levante para 5.2 y olas super bonitas!

Con eso son 8 de 8 [applaudit] menudo julio! i solo una de ellas en formula! [cheer.gif]

Volver