sabado y domingo 11,12 entra norte

Yo estare en Sant Pere, desde el miercoles. Camping L'Amfora.

Yo estaré por allí los 5 días y si entra iré al Trabucador. :p
También puede ser que entre un buen garbi alguna tarde después del norte de la mañana, no creeis?
Ya iremos viendo a ver como va la cosa...
Saludos!

Ep! Bones a tots i totes!

Aquests dies també estaré a St. Pere, a l'Àmfora. Mirant la previsió, em sembla que tocarà pujar cap a França divendres i dissabte. Sabeu a quin lloc es pot navegar amb sud-est i est?

Jo el dissabte pujare cap al nort, a veure si quedem en algun lloc uns quants [platano2] [platano2] [platano2] [neng] [neng] [neng] . pujaré aviat perque no em podre quedar fins molt tard. a trabucador em queda una massa lluny.
Salutacions i bon windsurf

divendres clarament saitn cyprien. França. estarà xulu xulu
dissabte també al mateix lloc pero pinta més llevant, més aigua i no vent... també pot passar.
diumenge tramuntana costa brava nord!!
disfruteu jo estic x asturies!!! una mica de surf aaaah quines onades!!

jo tambe estare per terres del sud, si fa bo igual m animo a trabucador dissabte, diumenge, ha veure si triunfo pk fa molt que no agafo un bon dia.

Sembla ser que dissabte pinta BE PER MALGRAT Aixi que segurament em quedaré per allà. son menys quilometres!!! [platano2] [platano2] [heavy] [heavy]
Salutacions i bon windsurf

ja et dic jo que aqui malgrat com no vinguis a buscar cargols.... [saludo]

avui deu estar bé per Malgrat almenys aqui a Arenys fot una garbinada de nassos.
Si puc m'escaparé
Salut i bon Windsurf

ha sortit el sol , 14 nusos a malgrat de garbi....

sembla que ja ha mort.... argg! no ha donat temps ni carregar el cotxe!

BRRRR res de res , aqui a arenys igual. MORT [crybaby] [crybaby] [loco] [loco] . potser millor un altre dia BRRR
Salut i bon windsurf

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] . ara va i entra llevant [muro] [muro] [muro] i no puc sortir prque marxo cap a l'interior es que es mala sort [muro] [muro] [muro] [muro]e els que pugueu navegar, desitjo que ho disfruteu , quina enveja!!
Salut i bon windsurf

Volver