S'Agaró Garbinada 22/8/10

Lluis_CB

Totalwind Hero
Mensajes
2.630
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Per fi tenim el que sen sol dir un bon dia de garbi! S'Agaro funcionant desde les dues, i ja cap a les tres a pujat i s'ha mantingut.

La majoria anavem amb 5m aprox, jo 5.8, planejant perfecte amb vent normal i passadissim a les ratxes la primera mitja hora, despres s'ha posat mes fi i tot perfecte. De no clavar cap trabutjada al principi he acabat clavantne una rere l'altre, i ja cap al final de tant cansament i tants forats a la ma despres d'hores no hi havia mes remei que tirarse a l'aigua i fer el water. Pero bueno un dels millors dies aqui a s'agaro... i dema MESSSSSS!!!!!!
 
Guai! És bo veure que tots esteu complint amb les vostres obligacions [applaudit]
 
Ostres, jo soc de S'agaro però vaig marxar a viure a BCN fa uns anys i no he navegat mai allà. Pot ser un cop o 2 però fa molts anys i no m'en recordo. Ara que he vist aquest post m'ha fet pensar-hi. Pot ser un dia pujo el material a casa els meus pares i ho provo.
[windsurfing.gif]
 
Animat doncs! Ara habitualment ja som entre 6-10 veles a l'aigua, sense comptar els que fan cursillos al club nautic!

Un bon grapat de locals!


I aquest dijous te pinta de ser el garbi mes fort de tot l'any! no hi faltarem [windsurfing.gif]
 
Volver
Arriba