sant garbi.....

not

Totalwind Legend
aquesta setmana te molt bona pinta, caldra fer els posibles!

dilluns,dimarts ,dimecres.... un ratet a l'aigua ni que sigui a l'hora del dinar no?

A Kastas ja hi han 8-10 nussos de garbiiiiiiiii

caguen!!! pero deixa currar una mica!!! [meparto]

no m'habia ni mirat el busca.... a malgrat 17-21 wsw... [ojos2]

a veure si surt el sol....

aaaaaaaaaa vale vale 13 de GARBI A KASTASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
[platano]
Jo faig 4 coses que tinc per fer i marxooooooooooooo, no se si podre navegar, tinc una recaiguda al cop de les costelles i ara em fa mes mal que el dia que em vaig donar el cop. Pero ho intentaremmmmmmmm.

molt be!!!!! aqui s'ha moderat 15-18 sw ... a sortit el sol ... si que te bona pinta...

acabo la feina i i vaig,

PD: posa't una tirita a les costelles! sort!

En 10 min agafo el cotxe i al a Base a carregar. De moment sembla que tira més Malgrat perque bufa més, pero si kastas s'ha de possar be, les onades son un gran atractiu.... ens veiem a la platja!!

silent dijo:
En 10 min agafo el cotxe i al a Base a carregar. De moment sembla que tira més Malgrat perque bufa més, pero si kastas s'ha de possar be, les onades son un gran atractiu.... ens veiem a la platja!!

¿Quieres decir que no entrará en la base?

Si no entra intentaré acercarme a Malgrat, pero tengo que currar por la tarde [49.gif]

la cosa a quedat en una estona a 20-22 la suficient per aixecar un bon mareton... i despres a 15 nusos o sigui que amb 6.5 i massa mar per anar comode. a les 3 pluja....

No ha esta un gran dia pero no ens queixarem! espero que ningu n o hagi pujat a malgrat...

Bueno un parell d'horetes bones amb 7m i 109 max. 20 nussos, algo d'onadeta.

Vist que ahir no entrava a Barna, avui estava disposat a anar on calgués. He arribat fins Palamós. Mentre pujava el busca ha marcar un rato 5.6 Bft, despres ha baixat. En arribar a Palamos estava per 5.3 que s'ha a profitat 1 horeta o una mica més. Baixa, puja, baixa, puja i mor per avui. Almenys m'he mollat amb 5.3 però m'ha possat la mel als llavis, prometia....[36.gif]

si a fet un vent molt inestable... el busca a donat fins a 26 nusos de maxima a palamos, jo amb 5.8 a malgrat molt justet, al final he posat 6.5.

Ahir va ser millor...

Al final me he quedado a navegar en la base.

El día ha sido rarillo rarillo, la máxima 13 nudos de media a las 13h según el busca.

He llegado a las 13:30h y cuando tenía el neopreno puesto bajó de golpe

Casi todo el mundo se fue, pero como la previ era buena me quedé y me metí en el agua.

A los 20min de meterme volvió a subir y empezé a planear en la racha con 7.5m, a partir de ahí fue como una ruleta, el viento subia bajaba rolaba de garbi a casi poniente y luego otra vez a garbi, pero no me puedo quejar casi dos horas planeando casi todo el rato [platano]

Por cierto he adelgazado algo más 2Kg de peso y sigo bajando, estoy por los 59-60Kg a este ritmo con 7.5m voy a planear con una brisilla [qmeparto]

Vaya entonces hoy ha entrado mas fuerte en Kastas, por que yo planeaba con 7m. En Kastas garbi puro y duro, no rolaba.

El problema de pesar poco es que con 20 nudos ya no aguantas, la ventaja que arrancas con 12-13.
Si os fijais en los pros casi todos son unos mazas, creo que hay muy poquitos light-wind.

alextxell dijo:
El problema de pesar poco es que con 20 nudos ya no aguantas, la ventaja que arrancas con 12-13.
Si os fijais en los pros casi todos son unos mazas, creo que hay muy poquitos light-wind.
[meparto] [meparto] vaya escusa para darle a la "cunia catalana" me la apunto!!

enrike, lo que si continuas adelgazando igual desaparezes!!!

Sí, en kastas ha entrado mejor hoy

Y es verdad, al pesar menos se aguanta menos viento, pero lo cierto es que no hago nada especial para adelgazar, entre el wind, un poco de deporte aparte y comer "medio sano" el cuerpo va bajando de peso.

Volver