sant garbi.....

Està de ponent a Barcelona... Són les 9. Aviam si amb la caloreta d'avui gira de sw i salvem el dia.

Avui toca Base... quins nervissssss.......

Joer amb Malgrat macho, sempre sopla una barbaritat

ha estat de 10 a 12 amb 19 - 22 fins a ratxes de 26 nusos, després cap les 12 s'ha posat atontant i aponentat... amb mitjes de 7-22 i donant cops de NW, he marxat a currar un rato...

suposo que millor per castelldefels alex, a primerar hora molt de vent i garbi pur pero despres era critic.

Kiters amb l'estel pansida etc....

El busca no donava tant de vent, la veritat que Malgrat es realment impressionant

A barna avui crec que no s’ ha pogut navegar, bufava ponent.

Jo encara tinc unes bones agujetes d’ahir, la veritat que navegant amb vent tant ratxejat (no se como se escribe racheado en catalan) y rolon cansa molt

cert el busca donava menys perque jo he anat pensant en montar 6.5 , pero estaba molt raxejat... suposo que aixo el feia anar boig. El aparato del busca l'he vist baixar a 6 nusos...

He passat per la Base cap a les 3.30 i estava de ponent. Molt de vent per la ronda però res de res a peu de platja. M'imagino que mar endins et deus trobar amb una ventada considerable.

El ponent a Barcelona entra de terra i no és gens aconsellable intentar ficar-s'hi. De fet no hi havia ningú a l'aigua.

Això sí, els 17 o 18 graus de temperatura ambient i el cel clar s'agraeix molt, que tan mal temps ja cansa!

Hola companys!

Sembla que demà per bcn tornarà a bufar de ponent, tot i que pel sud de la costa brava pot ser que bufi Garbí... a veure si es compleix i hem puc escapar cap a Malgrat...Però si no per dijous sí que hi ha previ de Garbí [windsurfing.gif]

ummmmmmmmmmmm a Kastas entre ponent, garbi,ponent, mestral tot el dia. Hem navegat una estona pero amb 7m aixo si uns olotes del copon, al final del dia garbi de nou.
Dema ponentasssuuuuu a Kastas

Jo també he estat per kastas avui, no m'acostumo jo a aquest ponent, ara vas, ara no, ara onada, ara garbi, ara ponent, ara trencant ....i a sobre amb velote...
El proper dia passo pel bunker a saludar!

nanus altre cop esta donant 20 sw a malgrat amb ratxes de 15 a 27 si segueix el mateix patro que els dos dies passats aguantara fins el mitgdia i depres s'aponenta ...

jo avui si que ho tinc impossible...potser a la tarda

13-19 Kastas, pero us juro que la costelles em matan, avui no he pogut ni dormir

[smilie=worship2.gif]
30 nussos de garbi a Kastas raxta de 36
Me pirooooooo

Avui he arribat a Malgrat a les 12:30 fins les 15:30, hem intentat navegar 2 winds, però no hi ha hagut sort...esperem que demà ens visiti el Gabí [bow]

que ha fet? el busca donava 20 nusos a les 11 i despres ha petat.... m'han comentat uns locals que poc despres ha girat a nw i molt raxejat... com ahir...

salvi de tots els dies els millors han estat diumenge i dilluns.
Dimarts va ser ficar-se d'hora (a les 10 a laigua)amb el consecuent fred i en un parell d'hores i despres aponentat. I avui per el que veig igual..

A mes ratxejat a lo tramuntana guarra

O sigui que tampoc us heu perdut uns dies d'aquells memorable! [saludo]

Ara aix{o de poder navegar no que sigui un ratet al dia s'apren molt..

nenssssssss Kastas ratxes de 50 nussets de ponent, les onades ENORMES 4.5 i 90ltrs i un sol espectacular

Volver