El_Homunculo
Usuario activo
Bon dia nois!
Tinc un petit dubte. Aquest estiu he esta navegant per sant pere amb tèrmics i us puc dir que m'ha encantat el lloc, m'ha servit per evolucionar molt, començar a planejar i treure algun water
Ara arriba l'hivern i amb ell mes dies de tramuntana, així que la meva pregunta es que tal es navega amb tramuntana. Ja se que els mes avançats/pros navegeu allà sense problemes, pero que tal per un novato? no se perque penso que el vent a de bufar de terra. no?
Tinc un petit dubte. Aquest estiu he esta navegant per sant pere amb tèrmics i us puc dir que m'ha encantat el lloc, m'ha servit per evolucionar molt, començar a planejar i treure algun water
Ara arriba l'hivern i amb ell mes dies de tramuntana, així que la meva pregunta es que tal es navega amb tramuntana. Ja se que els mes avançats/pros navegeu allà sense problemes, pero que tal per un novato? no se perque penso que el vent a de bufar de terra. no?
me subo empiezo a planear y claro pille una velocidades flipantes, en eso que ya llevaba un rato haciendo bordos y tuve la mala suerte de que en aquel preciso instante un Kiter se estampara contra mi vela
Resultado yo con una luxacion del hombro derecho, el kiter se las piro( aun no lo acabo de entender) y el resultado fue que me meti tan hacia dentro que no me veia nadie y acabe dando tumbos por el mar 40 minutos muy muy largos, asta que me rescato una lancha, eso si directo al hospital por lo del hombro y por una hipotermia de dos pares de c.....nes.![neng2kb [neng] [neng]](/foro/smilies/neng2kb.gif)
putos kites!! que experiencia más horrible, peligroso peligroso. Te debiste acojonar bastante ¿no?
.