Semana santa!

not

Totalwind Legend
Bueno a ver que tal el parte para la semana santa... yo este domingo me planto en el delta hasta el 31... si alguno baja que avise! Enrrike?
Me llevo 6, 5.2 i 4.5 tambien la slalom i 7.5

Aleee!

No yo no bajo tenemos alquilada la casa, a no ser que hubiera muy buena previ y mala por aquí

Si entra chufa, me bajo a verte!
El viernes tarde no pinta mal malgrat...estarás operativo Dani?

El lunes igual ya usas la 4,5 en riumar, ara la taula d 95 igual es un pelet gran.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2

Viernes complicado, mañana igual si....

Merci alex! pero no tinc mes petit.

Barcelona 8-14, aviam si entra, amb aquest solazo ve molt de gust...

Avui curta sesió amb 5.2 a Riumar. Primer cop que hi navego, que guapo que es aixó , tranquil i panorama preciós amb el Caro i els ports al fons al fons! Aixó no te preu. Poder demá hi torna.

A la trda garbí per 7.5 pero no hi he navegat. Alex ahi va fer el matexi mestralet al mati i garbí 15-18 a la tarda...

Aqui sempre ho fa així,,, o casi! Smbla que es podr+a navegar x aqui aquests dies!

Aquesta tarda hem rascat una horeta de ponent a Castelldefels, el xavibal amb 5.3 i jo amb 4.5. El xavi s'ha posat les botes de surfejar, jo amb intentar-ho he tingut prou. Alex has arribat a temps?

Yessssss amb 5,2 alguan sufejada, com m'agrada el quad per aquestes condicions, tot i que al final es notaba que era un quad i pasar la trencant era complicat si no pillabes la ratxa (poder avui era el dia de portar un tri). Un parell de rentadores guapesssssssssss. Dani garbi per 7,5 no es garbi! es un trunyoooooo [smilie=gaydude.gif] (ja arribara l'estiu i m'en enpenedire d'aixo jijiji, pero el windsurf comença als 20 nussos)

Ostis si, quin final i principi d'any que portem. Un munt de ponents i garbins aponenetats amb bones onades, com als bons temps. Aaaa i algun que altre molt bon llevant a Vilanova, ojala tot segueixi aixins tot i que en breu vindra la caloreta i s'acabaran aquestes condicions, i tocara treure les veles grans i guardar els multifins per donar pas a les altetes d'eslalom.
Pero de moment gaudimne d'aixo [platano]

Sabado pinta mestralazo.... viernes garbinazo.... [heavy]

Amb garbi totes les platjes son bones, dissabte i diumenge demati, mestralacu.
Jo segurament tambe hi sere per.aqui.aquests dies tot i que a Castelldefels hi ha megaprevi d ponent!

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2

Gracies por los consejos!
Aúnque parece que igual me voy para Menorca que allí también hay previ... y casa [applaudit]

A Castelldefels ha entrat [platano] molta estona per cait, vora els 15 nussos, i despres mig hora forta per windsurf. Jo avui nomes cait.

Volver