Señores malgrat imparable volverá a entrar garbí domingo 6

Ei! falto jo.
M'apunto pel diumenge again!
Espero que no canvi la previsió, sinó em dona algo.
Per cert, felicitats salvi pel teu 20 aniversari.
Ens veiem de nou ..........
Vaig fent el bocata !!!!!

UUuueeeeeeeee-e-e-e-e! Gardíssima garbinada dominguera... Malgrat imparable ens espera... (Va bé Malgrat? Perquè la TROBADA ha de ser antològica [platano] [platano] [platano]

Felicitats Salvi y que puguis navega per mols anys.

Segurament jo també me apunto a Malgrat i amb 3 o 4 amics que no son del foro.

kikeaudi dijo:
Felicitats Salvi y que puguis navega per mols anys.

Segurament jo també me apunto a Malgrat i amb 3 o 4 amics que no son del foro.

I a que esperes per dirlis que naveguin per aquest meravellos foro?

Diumenge pinta molt be a s'agaro! aviam si ens treiem les teranyines del material i a l'aigua! 20-28 nusos segons windguru [ojos] Estrenare arnes noU!

Uiuiuiui... no em temptis... que s'agaró em tira molt. Però Malgrat el tinc a una horeta encara no i cap a casa aviat. Reporta la sessió lluís (please).

Gràcies per les felicitacions... Demà destapo una ampolla de cava per a tots i totes les del fòrum [victory.gif]

Abraçada i fins diumenge (si la previ no falla).

Ara sembla que la previ es pot allargar fins a dilluns i tot! Aviam si encara tindrem pleno del pont i tot!

Felicitats salvi! Quin bon regal pot ser aquesta futura navegada!!

HOla a tots
Felicitrat salvi ( que et regalaras material??? [risas] [risas] [risas] [risas] ) moltes felicitat, disfruteu, jo impossible de navegar ( asumptes personals) fins dijsus copm a molt dora, i aixi ho espero si hi ha previ: aixi quie disfruteu tot el que pogeu i si feu una trovadeta doncs feu uns llargos per mi [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] que alextell quina es la novetat, no ens tinguis aixi en vilo d'aquesta manera.

Al final, cap al Tordera. A la zona indsutrial, just on s'acaba el poble i comença la zona industrial.

Diumenge i potser dilluns s'harà de fer alguna coseta.
En principi pujaria a Malgrat a veure si hi ha prou vent per 5.3, llavors a veure si en veiem. Si no bufa prou, segons com, em plantejaria pujar a Palamós, no sembla que bufa més (dos cops que he pujat he punxat, pero la sabiduria popular i el windguru diuen que bufa més).

Jo de Malgrat vaig davant del club de windsurf, que és on hi ha més gent. No aneu allà, la majoria?

Ei, not, ens posaràs per aquí el que et marca el busca de bon matí a Malgrat, com l'altra vegada?

gemma79 dijo:
Jo de Malgrat vaig davant del club de windsurf, que és on hi ha més gent. No aneu allà, la majoria?

Ei, not, ens posaràs per aquí el que et marca el busca de bon matí a Malgrat, com l'altra vegada?

Sí, sí, aquí, on hi ha una mena gran caseta d'obra prefabricada per a windsurf... Hi ha a prop una zona de gespa per muntar perfecte.

Eiiiiiiii, espero que la previ es mantingui que si no... [bonk]

Quin material preveieu que caldrà? Jo duré dues taules (100 i 115) i veles potser tres: 5? - 6,5 - 7,5.

Com ho veieu?

salvipardas dijo:
gemma79 dijo:

Sí, sí, aquí, on hi ha una mena gran caseta d'obra prefabricada per a windsurf... Hi ha a prop una zona de gespa per muntar perfecte.

Eiiiiiiii, espero que la previ es mantingui que si no... [bonk]

Quin material preveieu que caldrà? Jo duré dues taules (100 i 115) i veles potser tres: 5? - 6,5 - 7,5.

Com ho veieu?

Home de 5 a 6.5 tens un bon salt no?

Jo portare 8, 6.6, 5.8 i 5.3 i de planxes...........134, 109 i 90 o sigui que practicament m'ho emporto tot, bueno casi tot je je je encara queda algo mes petit pero crec que no sera necessari.

Volver