Señores malgrat imparable volverá a entrar garbí domingo 6

salvi al club ara mateix jo tinc montat 7.5, 6.5 i 5.2 es el que es fa servir ara amb 120 (no tinc mes petit) pero una 100 estaria be.

gemma no podré dir res pq marxaré a les 8 o 9 i no estaré al orinador... dema es un dia que cal arriscar.

De tota manera hi ha altre gent que te buscas que ho posaran.

Jo tinc coses a fer al mati pero si entra aniré rapidament cap allí!

Alex amb 8 y pepinot farás por!!! jo ho vull veure!! [bonk] tinc una 8.5 amb 2cams que si vols probar ja saps!

ja ja ja amb els 20 i pico nussos de la previ, prefereixo no montar tan gran. Pero bueno ja veuremmmmmmmm
[windsurfing.gif]

finalmente subo, una previ de 15-20 nudos de garbí con buena temperatura.... [big-laugh]

a qué hora subís, a mi mujer la dejo enla roca del vallés haciendo compras [crybaby.gif] , yo creo que llegaré antes de las 11h

radjo dijo:
a mi mujer la dejo enla roca del vallés haciendo compras [crybaby.gif] , yo creo que llegaré antes de las 11h

ja ja ja vaya estrategia!!! como no entre te saldra cara la broma!!!! [meparto]

una buena manera de pasar de [smiley_1140.gif] a.... [cheer.gif]

estem malalts!!!

S'Agaró ha explotat! me aixecat una mica abans de les 10 (casi no he tingut temps per dormir) i ja bufava cosa bona.

Desde casa entren unes raches força fortes, i al mar al fons es veuen molts borregos! Espero no anar passat amb la 4.7! [ojos]

M'hauria agradat veure algu de vosaltres pel meu spot! En especial en ricky, perque noi, em sembla que avui et podries haver tret l'espina aquella, que tens una navegada pendent, aviam si no trenquem mastil! [qmeparto] Intentare fer report, aviam si ens poden fer fotos a mi i a un colega

Malgrat ha estat prou be jo nomes he pogut estar de 10 a 12 pero la majoria de torrats han apurtat fins tard... [applaudit]

ja ho explicaran ells..... 5.2 4.7.... trencant de dimensions considerable [bonk]

Malgrat heavy heavy... jo 4 metres (gràcies a la Gemma)... es veien taules de 70 litres i veles de 4,7. Ja ho explicaré una mica, la meva companya Raquel ha tirat algunes fotos.

joderrrrr... y que garbí de 20-25 nudos en el anemometro de la escuela, yo creo que dentro hacía algún nudo más... Malgrat immm presionante [wooooow.gif]

Volver