Setmana del 13 al 17 nov

sos4l

Totalwind Hero
Este finde parece que la tramuntana se irá parando para girar a levante, con buena previ (de momento) en la costa central.
Sabado y domingo levante, si se mantiene apostaría por el Prat o VIlanova si entra de verdad!
Olas olas y mas olas!!!

Dissabte al Prat!!!!! I diumenge Vilanova o Sitges!!!! Atencio a la previ d'onades!!!!

Jajjja alex vuelve a mirar la previ y actualiza tu comentario por favor jajajajaj en el windguru el levante del domingo ha desaparecido... Pero bueno, algo se rascara seguro este finde!

Prat playa de arena con olas "ordenadas" y rompiente superable, siempre cuando no se desfase.
Badalona mas rompiente pero tambien es buen sitio!
Barcelona reino de los espigones...

Estic desesperat, fa quasi 2 mesos que no vaig a l'aigua. Si no plou tirare cap a la Base Nautica de BCN. Si es posa a ploure fort (que te pinta) em sembla que m'hauré de quedar a casa...

Si que sembla que ploura si, i ara sembla que sera gregal/llevant. Jo crec que anire al bunker si plou, aixins despres tinc dutxa calenteta i puc deixar el material mullat alla. 😁

alextxell dijo:
Si que sembla que ploura si, i ara sembla que sera gregal/llevant. Jo crec que anire al bunker si plou, aixins despres tinc dutxa calenteta i puc deixar el material mullat alla. 😁
Però serà terral, terral, no?

Per cert, avui hi ha vent a Castelldefels i el mar pla, pla. Terral.

Encara s ha de pagar per aparcar a Castdf...?
Amb gregal/llevant que veieu mes segur, Prat, Kastas o Vilanova? Segons quins models de previsió pot arribar a raxes de 50 knots.... [roto2gaydude.gif]
Badalona rompiente muy chunga no...?

Volver