Setmana del 21 al 27 abril

salvi

Totalwind Hero
Bon dilluns!

Una setmana més de previsions des de tot el territori català i de moltes ganes de navegar!!! 😁

Com està el panorama?

Ens anem llegint,
salvi

He fet un tracte amb la dona,em deixa navagar entre setmana,algun cap de setmana,jo anire a Trabu entre setmana a tastar la Jp i la 115,fins aviat!! [sing] [sing] [saludo]

P.D.Ja he trencat el meu primer mastil!!!va ser a Sanfe,ja us faran report!!!!!

No ricky, va ser a S'Agaró! [qmeparto] ( a sanfe no hi ha onades [meparto] )

Esperem que el finde es repeteixi! Ha estat molt gran!! Mes garbi siusplau!

lluis_lovewind7 dijo:

Perdona Lluis,les confon,a Sanfe li dic Saga i al enreves!!!!no es mijor dir-li Sant Pol?????
[yikes] [yikes] [yikes] [sorprendido] no haurien confusions per la meva part,si s'ha de repetir,pero sense trencar res ja que nomes em queda un mastil i molt antic!!! [platano2] [neng] [qpasaneng2] [muro] [aiba] [bonk]

Per cert!!!,aquest dissabte a lo mijor vaig a Trabu!!!!ja veurem,tinc ganes d'anar-hi a veure si em deixa la dona,per ara ha dit que si!!!! [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] a veure si no trenco mes mastils,nomes em queda 1!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby] [heavy] [heavy] [heavy] ;fins aviat!!!!! [saludo]

rikywave dijo:
lluis_lovewind7 dijo:

Perdona Lluis,les confon,a Sanfe li dic Saga i al enreves!!!!no es mijor dir-li Sant Pol?????
[yikes] [yikes] [yikes] [sorprendido] no haurien confusions per la meva part,si s'ha de repetir,pero sense trencar res ja que nomes em queda un mastil i molt antic!!! [platano2] [neng] [qpasaneng2] [muro] [aiba] [bonk]

No perque sant pol es la platja de S'Agaró, i n'hi ha que diuen que sant pol es la platja de sant feliu, i ja em direu, si sanfe es el poble del costat, sembla de retrassats mentals dir que la platja del poble veí es seva [rambo] [rambo]

Hi ha un liu territorial. També es veuen señals de sanfe a sagaro, pero ja em veureu una nit amb caputxa i pots de pintura [qmeparto] [rambo]

em veureu una nit amb caputxa i pots de pintura [qmeparto] [rambo]

Doncs avisam que posarem cartells a totes dues platges dient que esta prohibit tot menys practicar windsurf.Jejejeje [neng]

Hola,

Ostres, és fantàstic disposar d' un espai com aquest per poder expressar-nos en català i amb gent que naveguem tots ben aprop. Estic segur que em podreu ajudar amb la meva pregunta.

Perdoneu la meva ignorància amb el tema del Windguru. Encara no el se interpretar del tot bé i m' agradaria saber les previsions pel dissabte i diumenge que ve a la zona de Castelldefels...

Gràcies!

bwindfer dijo:
Hola,

Ostres, és fantàstic disposar d' un espai com aquest per poder expressar-nos en català i amb gent que naveguem tots ben aprop. Estic segur que em podreu ajudar amb la meva pregunta.

Perdoneu la meva ignorància amb el tema del Windguru. Encara no el se interpretar del tot bé i m' agradaria saber les previsions pel dissabte i diumenge que ve a la zona de Castelldefels...

Gràcies!

Aixo t'aconsello que ho miris la nit d'abans o inclos abans de sortir,si vols t'expliquem com funciona per que aixi l'entenguis. [platano2]

HOLA! 😁

Demà dijous ens comencem a mirar el windguru, meteocat, windfinder... i divendres es confirma. La veritat és que les previs són bastant fiables.

Si et connectes a aquest fil, estaràs al dia!

Fins aviat,
salvi [saludo]

salvipardas dijo:
HOLA! 😁

Demà dijous ens comencem a mirar el windguru, meteocat, windfinder... i divendres es confirma. La veritat és que les previs són bastant fiables.

Si et connectes a aquest fil, estaràs al dia!

Fins aviat,
salvi [saludo][/quote/]

Bonessss!!!!!ja torno a ser-hi amb vosaltres;jo tinc pensat sortir el dissabte ja que el diumenge la petita te una festa al cole,pero la meva dona no te massa be els anims per anar-hi,la veritat es que jo tampoc i si puc convencer (misio imposible)doncs sortiria tambe el diumenge;jejeje [ola] pero de totes formes em dieu alguna cosa per missatge de mobil i anem tots plegats!!!!ok?jo tinc en ment baixar cap a Trabu pero.... [no] tot pot variar de la nit al dia. [smilie=loel.gif] [smilie=yawn.gif] no se segons el que dieu,us espero aqui asegut!!! [smilie=aaaaa.gif] [smilie=clap.gif] [isla]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8

Vent actual:

tt_imagen.php

Al final seguramente por lo que me ha parecido ver en el windguru tiene mejor pinta Trabucador,por lo menos 10 nuditos entraran desde el Sur,aunque creo que entraran de Garbi por el calor que hace!!!!si windguru marca 10 nudos entraran unos 12 mas o menos,supongo que bajare..... [platano2]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

xavicdq dijo:
suposi k aniré a la gola!! pk alla podre allogar material ja que sa meu taula gran es la 88L i amb termic dubti k n'hi hagi suficient!!

normalment o a la robina entre roses i st pere!! sino aquarius......çdema confirmem!!

Xavi, em podrias donar mes info sobre la robina. Jo aquet cap de semana aniré a Roses (Sta Margarida) i en principi em porto el material, pero si hi hagues un joc aprop per llogar pot ser no n'ho portaria.

salvipardas dijo:
Em sembla que jo els 12 nusets els esperaré aquí a Barcelona... Pq veig la cosa molt tranquil.la... Pel que fa a fer km, em reservo pel pont de maig. Riky, que tinguis sort!

Ja os comentare que tal ha anat tot,ho veig molt paradet!! [crybaby] [crybaby] [crybaby]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

ENRIKE
la robina esta entre sta margarita i empuriabrava.
Ctra de ampuria a roses, abans d'arribar a roses a l'autovia de dos carrils hi ha un cuse que posi camping robina o restaurant la Llar. alla entra moolt be el tèrmic. jo anire a la gola ja que haure d'allogar material!!
kuidat!!

Volver