Setmana Dl20 al Dj23 Juny 2011

17 nussos Barcelona, espero que demà hi hagi més, impossible avui [aiba]

Hoy ha sido un día bueníiiiisimo en Bdn,unos 20 nudos constantes de 1 a 8.30. Además han estado entrenando los del Cto. España de Slalom que se preparan para la Prueba de Badalona el finde que viene.Nos hemos acoplado a ellos algún tramo de su remontada desde el Bétulo al puente del Petroleo.

[platano] [cheer.gif] [platano] [cheer.gif] [platano] [cheer.gif] [platano] [cheer.gif]

Si pero em sembla que de moment no esta la direccio molt definida, crc que ara esta entorn als 12 i de sud.

Esta de garbi, a 210 grados y 16 nudos en Bdn.Allá vamos.Bien definido pero ha caido, estábamos llegando a 20 tb hoy

Acabo de entrar la pagina y estamos todos conectados, que enfermedad… vamos a la playa o que? Que hace este viento, yo no lo tengo claro????? [bonk]

ALtre cop x 5.7 una horeta y la resta per 7mts... [platano] una mica tard pero arriba la primavera [meparto]

A Castelldefels a bufat durant una estona mes o menys 12 nusos, però després ha baixat. El mar, al contrari de la semana pasada, estava super pla.

Havera si demà torna a fer vent. [qpasaneng2]

Salut i bon vent. [platano]

Dons avui a la Base una mica just pero 6.6 i taula de 122l Isonic, estic molt content amb la taula no vegis com funciona, perfect per barcelona.. Excursio fins el Cmv. [windsurfing.gif]

ummm 122 isonic! aixó amb 8mts es un mini formula! bona adquisició ! jo també cada vegada estic mes content amb la 110 i els 7mts! es molt bona combi x malgrat per els 14-18!

Volver