Spot: Sardenya Porto Pollo

salvi

Totalwind Hero
Ja que l'Eugeni ens ha comentat que té intenció d'anar-hi, aquí un reportatge:

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=20&t=36629

Hi ha un local de S'Agaro, en Marc, que l'altre dia ens va fer una explicacio sobre Porto Pollo!

Diu que lo interessant d'aquest spot es que alla es dona l'efecte Venturi, com a l'estret de Gibraltar, que s'ajunten dos vents de diferents direccions i la cosa es posa maca maca [ojos]

A mes es veu que si pot anar amb ferry en unes horetes

Ja ens explicaras Eugeni! [saludo]

tinc un amic que hi va sovint, i sempre em parla de marevelles, potser i vaig dintre de poc jo ;)

ummmmmmmmmmmmmmm jo conec un amic alemany que hi va anar i s'en va tornar amb 0 navegades de 30 dies.
No wind.

WAW
Moltes gracies a tots, francament pinta molt bé suposo que no tindre problemes per convencer a la dona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja tinc ganes d'anarhi , anem la family al complert, la menuda, la dona i jo, em poso l'ultim peruqe soc el que menys mana [qmeparto] [risas] [risas]
[risas] [risas]
Ja us ho explicar-he i fare fotos
Salut i bon windsurf

siiiiiiiiiiiii fes repot Eugeni, jo li he ensenyat les fotos a la dona i tambe li ha molat :mrgreen: tambe hi anire.

Hola , disculpeu el retard, he estat molt liat i o he tingut temps de acabar el report, pero ja s'esta cuinant.espero avui fer-ho
Sardenya [aplausos] [aplausos] [chulo] [chulo] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] fantastica marevellosa, preciosa, un lloc 100% recomanable, una illa que respitra nautica i windsurf per tots costats i l'spot de porto pollo..... paciencia 😁 😁 😁
Salut i bon windsurf

Hola companys, ja fa uns dies que he tornat de Sardenya, francament es una illa fantàstica, que respira esport nàutic per totes bandes,En la part mes nord que es la part on vem estar es veuen constantment cotxes i furgonetes amb material de windsurf, hi ha diferents spots però el mes conegut es Porto Pollo. Nosaltres estàvem en una caseta de vacances a Porto Pozzo, un lloc tranquil on també hi havia una escola de windsurf (que no vaig anar).AIxo va ser una setmana les altres per diferents parts de l'illa ( interior i l'alguer, waw tos fantàstics)
A P.Pollo s’arriba des de la ss133 des de Palau, quan arribes ja veus tres zones de pàrking de bastant capacitat el que ja t’indica que es un lloc important, com era al setembre la primera estava bastant buida però la segona ( mes propera a l’spot) ja estava quasi plena :shock: :shock: ,si plena de furgonetes amb material, cotxes fins a dalt de taules veles i un ambient de windsurf que posava la pell de gallina [platano2] [platano2] [platano2] [platano] [platano] , neguitós de ja estar a l’aigua el dia era clar amb sol i amb bona temperatura . Hi ha tres escoles on lloguen el material,dos d’elles estaven a sotavent al inici de l’istme i l’altre al final en l’inici de la illeta que es forma on hi ha un càmping, jo vaig llogar allà perquè era la millor per posar-me a l’aigua en les condicions de vent d’aquell dia. N’hi havia una a sotavent on hi ha un bar, botiga etc.
Be vaig muntar una vela gaastra de 5,5 i una taula JP Australia de 101 L ( era una mica pesada) el dia era fantàstic i vaig disfrutar com un boig , encara que era una mica ratxejat i a vegades mancava una mica de vent. Hi havia un munt de gent a l’aigua.
Es un Spot fantàstic perquè a barlovent navegàvem amb una mica de xopi i a tope en canvi a sotavent de l’istme ( que te uns pocs metres ) hi havia personal que estava aprenent, era sorprenent que en el mateix spot hi hagi gent de tant diferent nivell.
Nomes un parell de defectes: com arribis tard ho tens clar!!! I et tocarà portejar el material uns quants metres encara que hi havia gent que anava amb ell cotxe fins la platja deixava el material i desprès anava a aparcar ( no deixeu el cotxe mal aparcat que posen multes) l’altre defecte es que hi ha una mica de xapapote, vaig veure un com es cagaba en tot ( no el vaig entendre perque era alemany, pero us aseguro que no deis coses fines )
HI ha un altre spot aprop P.Lescia que també esta bé però hi ha molt mes xapapote ( aquí vaig ser jo qui es va cagar en tot). Be ara unes fotos

Adjuntos

• IMGP0610 [800x600].JPG
    IMGP0610 [800x600].JPG
    143,7 KB · Visitas: 302
Unes Fotos més, ho sento encar que les redueicxo hi ha algunes que encara son massa groses, les tornare a tratar i les penjaré .
Salut i bon windsurf

Adjuntos

• IMGP0559 [800x600].JPG
    IMGP0559 [800x600].JPG
    131,9 KB · Visitas: 287
  • IMGP0609 [800x600].JPG
    IMGP0609 [800x600].JPG
    145,6 KB · Visitas: 287
  • IMGP0591 [800x600].JPG
    IMGP0591 [800x600].JPG
    139,5 KB · Visitas: 287
  • IMGP0580 [800x600].JPG
    IMGP0580 [800x600].JPG
    114,6 KB · Visitas: 290
Mes Fotos

Adjuntos

• IMGP0550 [800x600] [640x480].JPG
    IMGP0550 [800x600] [640x480].JPG
    127,2 KB · Visitas: 280
  • IMGP0553 [800x600] [640x480].JPG
    IMGP0553 [800x600] [640x480].JPG
    131,9 KB · Visitas: 282
  • IMGP0607 [800x600] [640x480].JPG
    IMGP0607 [800x600] [640x480].JPG
    135 KB · Visitas: 280
UUuwWWwwaaawwwww!!! Però que bonic el lloc! Quin festival noi!!! Quin paisatge més mediterrai també, eh? Mollllllt maco.

I què, a part de wind, què més vau fer? La family al complet, no? Explica explica... 😁

Recordes els preus del lloguer?

HOla Enrique , si fui en ferry, cogimos un camarote, por la niña , y metimos en el coche la cuna de viaje, las maletas y alguna cosa mas, iba simn material, pro la proxima iré con material, porque habra una porxima [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]. quan tingui una mica de temps us fare cinc centims de tot el viatge.

Si eso, cuando puedas da algun dato mas en cuanto a precios de viaje, de alojamiento, y alguna recomendación que se te ocurra, yo para el verano que viene estoy dudando entre este spot o el Lago di garda (Italia)

Volver