Spot?

guill3m

Usuario
Holas, no porto masa temps en el món del windsurf, i fins ara he navegat a Barcelona, al Port Olímpic. Just ara m'acabo de comprar material propi, que fins ara sortia amb el del club, i se m'ha presentat un spot que pot ser interesant.
Ara potser encara no hi aniré perquè no en se prou, però podria anar a Vilaseca, concretamen a La Pineda. He estat miran les previs allí, i son sobre 10 nusos casi tots el dies.
Si algú navega o ha navegat per allí, m'ho pot comfirmar?

Hi ha gent del foro que navega per alli, pero em sembla que lo de 10 nussos casi cada dia......... [smilie=gaydude.gif]

A la pineda pots trobar vent , si entra llevant entra de cara i fa una onada bastant punyetera y bastant onshore, y es dificil sortir. El garbi tambe entra, pero jo aniria millor a cambrils, no es gaire lluny. El mestral es offshore i ratxejat, no he vist mai ningu. A l'estiu la pineda es molt masificada i vigilada, has d'entrar pels canals, pero el cotxe l has de deixar a kilometres... Ves a cambrils

jvr dijo:
A la pineda pots trobar vent , si entra llevant entra de cara i fa una onada bastant punyetera y bastant onshore, y es dificil sortir. El garbi tambe entra, pero jo aniria millor a cambrils, no es gaire lluny. El mestral es offshore i ratxejat, no he vist mai ningu. A l'estiu la pineda es molt masificada i vigilada, has d'entrar pels canals, pero el cotxe l has de deixar a kilometres... Ves a cambrils
El que pasa es que Cambrils l estiu... [muro] [sorprendido] [aiba]

Jo tinc una casa a Cambrils i a l'estiu no bufa res de res. A quina part de Cambrils bufa?

Quan fa que tens la casa? Hi ha estius molt bons i d altres horrorosos com el pasat i l anterior, pero hi ha anys que la cosa esta mooolt millor, a l estiu quan entra mestral pel mati y refreda l ambient gira cap al migdia a garbi i va pujant durant la tarda. tens hores de vent!!! Jo acostumo a navegar una estoneta pel mati de 10 a 12 mes o menys al cap de salou que sempre esta mes fort, es una mica dificil l'acces amb el material i la sortida desde la platja de la que surto una mica desventada, pero ho ting al costat de casa. A la tarda quan gira a garbi cap a cambrils, al wind cambrils. A veure si aquesta primavera estiu tenim sort. [smilie=worship2.gif]

Jo tinc la casa al costat de la riera. Fa 3-4 anys que tinc la casa pero vaig començar el wind fa 2, i com dius tu, aquests dos ultims anys han sigut nefaastos!

Donç aixo amic estigues al cas quan entri aire fred per la nit i el mati seguent sigui asoleiat, es casi matematic, com mes fret i mes fort sigui el vent per la nit mes dur sera el garbi de la tarda, soposo que el molina ens ho podria explicar. Fins aviat. [saludo]

Jo els garbins el navego devant de casa a Hospitalet de l'infant, es cert que aquest estiu ha sigut horroros, de totes formes per alli abaix els millors mesos per mi son: abril, maig i juny.

Volver